Terminliste *ny fra 19.07*

Slenger meg med her, da det er fare for at det blir en mars baby etter målene på tidlig ultralyd :love017

Imar9 - 29 - B1 - Oslo - 02.04
 
♡Kveita • 41 • B5 • 11.03
 
Ny termin på meg da. Håper jeg får fortsette å være med i marsgruppa selv om jeg har fått termin i februar.

Monimo•36•B2•Ålesund•26.02.23
 
Ny termin på meg :happy: Flytter du meg fra 06.03 til 10.03?

StrawberryS • 27 • B2 • Haukeland • 10.03.23
 
Ny termin her også. Kan du bytte meg fra 08.03 til 03.03?
CdC, 37, B3, Tønsberg, 03.03.23.
 
Endelig termin etter OUL i dag, dvs. det er egentlig den samme fortsatt, men her brukes 40+2, ikke 40+3:

Jeg kan flyttes fra 9.mars til 8.mars :love017 Hvis denne terminlista brukes fortsatt da, om det ikke skal lages en ny..
 
Veldig mange som får ny termindato for tiden, og jeg jobber en del og er umenneskelig trøtt i tillegg dette svangerskapet, så jeg holder denne oppdatert så godt jeg kan. Men kan jo kanskje ta noen dager før jeg setter meg ned og redigerer listen.

Det krever litt tid, det lille hjertet som er foran navna deres må klippes og limes inn for hvert navn osv også. Håper dette er ok, hvis ikke er det noen andre som tilbydde seg å lage ny.

Edit: Tror igrunn alt skal være oppdatert nå, men gi gjerne beskjed om noe er feil, når jeg skal legge inn ny dato må jeg huske å slette det gamle, ikke alltid hjernen spiller på lag kjenner jeg. Hehe

Skriv gjerne inn tidligere termindato sammen med den nye, så går det litt fortere for meg å finne.
 
Last edited:
Ny termin etter OUL, en dag tidligere. Og nytt fødested. Og så har jeg visst blitt eldre siden jeg la meg inn i lista:p

♡ Ypsilon - 37 - B2 - St. Olav - 27.02
 
Jeg hadde 15. mars, men ble flyttet til 19. etter OUL i går. Så da blir det

♡ Kalinnea - 32 år - B3 - Kalnes - 19.03
 
Back
Topp