Terminliste *ny fra 19.07*

jeg kan flyttes til 08.03, venter ei jente :Heartpink
 
Endelig termin etter ultralyd:
02.04.23 (Håper jeg får bli her)
Vi venter en gutt ♡
 
Dagens OUL ga oss en dags endring i termindato, så jeg kan flyttes til 25.03 :)
Vi venter ei liten prinsesse:female:Heartpink
Vet ikke om det er så nøye, men jeg har også bikka 33 år siden jeg først skrev meg inn her :hilarious:
 
Min info kan oppdateres. Jeg står på 20.03, men ny termin er 18.03

Mammadrøm86 - 36 - B1 - Ullevål - 18.03

Jeg lurer imidlertid på om vi burde ha laget en oppdatert liste. For ser at det er flere på listen som dessverre mistet, men fremdeles står på listen. Jeg kunne sikkert ha gjort det selv om jeg aldri har gjort det før.
 
Min info kan oppdateres. Jeg står på 20.03, men ny termin er 18.03

Mammadrøm86 - 36 - B1 - Ullevål - 18.03

Jeg lurer imidlertid på om vi burde ha laget en oppdatert liste. For ser at det er flere på listen som dessverre mistet, men fremdeles står på listen. Jeg kunne sikkert ha gjort det selv om jeg aldri har gjort det før.
Gjerne det! :) Ny terminliste etter OUL. Kunne vi også fått med rosa/blått hjerte for kjønn:dummy1::dummy:
 
Enig! Ny og endelig terminliste hadde vært fint :love017 Om ingen andre har ordnet det innen neste helg, kan sikkert jeg prøve å få ordnet det da. Sitter til vanlig bare i nettleser på mobilen og da er det så tungvindt å redigere, kopiere/lime osv:facepalm:Men neste helg skal jeg sannsynligvis sitte en del foran pc :)
 
Tok influensavaksine på tirsdag og fikk selvfølgelig bivirkninger, så har ikke fått vært her så mye. Men jeg lager ny liste nå :)
Hva slags bivirkninger fikk du? Jeg er så usikker på om jeg skal ta vaksinen, alle rundt meg sier at jeg ikke bør ta noen vaksiner når jeg er gravid. Men er redd for konsekvensene om jeg blir smittet
 
Hva slags bivirkninger fikk du? Jeg er så usikker på om jeg skal ta vaksinen, alle rundt meg sier at jeg ikke bør ta noen vaksiner når jeg er gravid. Men er redd for konsekvensene om jeg blir smittet
Jeg følte meg sånn generelt småsjuk, slapp og vondt i kroppen, men langt unna noen ordentlig influensa. Hadde ikke hatt noe problem med å ta den igjen, men hadde gjort det på en torsdag eller fredag så jeg kunne slappet av ordentlig i helga mens immunforsvaret jobbet.
 
Hva slags bivirkninger fikk du? Jeg er så usikker på om jeg skal ta vaksinen, alle rundt meg sier at jeg ikke bør ta noen vaksiner når jeg er gravid. Men er redd for konsekvensene om jeg blir smittet
Her mener jeg du kun skal forholde deg til de rådene du får fra helsevesenet. :) Infkuensavaksina er velutprøvd og anbefalt for gravide i 2. og 3. trimester. Jeg tok selv denne mandag morgen, og bortsett fra litt «tåkete» hode på tirsdag kjente jeg ingen bivirkninger :)
 
Hva slags bivirkninger fikk du? Jeg er så usikker på om jeg skal ta vaksinen, alle rundt meg sier at jeg ikke bør ta noen vaksiner når jeg er gravid. Men er redd for konsekvensene om jeg blir smittet
Enig med @WP:] . Jeg tok den forrige uke. Fikk ikke noen bivirkninger. Tar den like mye for at mini skal være beskyttet i tiden etter fødsel :)
 
Hva slags bivirkninger fikk du? Jeg er så usikker på om jeg skal ta vaksinen, alle rundt meg sier at jeg ikke bør ta noen vaksiner når jeg er gravid. Men er redd for konsekvensene om jeg blir smittet
Jeg tok på mandag, bare bittelitt "sjaber" på tirsdags formiddag, det var det eneste. Ingen feber, hodepine, vondt i kroppen, vondt i armen eller noe sånt :)
 
Back
Topp