Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ulike datoer i ulike terminkalendere. Flere sier 12. november, men BV sier 13. november![]()
Ja, det er veldig forskjellig. Jeg har fått 4, 5 å 6, men velger å følge BV sin![]()
Husker ikke helt hvordan dette var jeg.... Mener å huske at det var forskjellig antall dager på norske og utenlandske terminkalkulatorer. Jeg har brukt en utenlands en, som heter Due date calculator et eller annet. Men regnet da ut i fra når jeg hadde eggløsning. Blir det fortsatt annerledes med BV sin?
Når jeg har prøvd noen amerikanske/engelske eller hvor de nå er fra, og apper på engelsk språk, blir termindatoen den 3. :O Er nok forskjellig regning og antatt lengde på svangerskap etter hvor man er i verden.
Der fikk jeg jaggu 16. november i stedet for 13. november som termin! Merkelige greier det der.....
Men da kan kanskje noen endre meg til 16. i stedet for da?Kanskje like greit å følge den norske terminkalkulatoren.