Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, så bare du skrev 13 tidligere i trådenMen skal flytte deg med en gang
![]()
Tar du meg bort?! Fra 13, Ble en nedtur til dette :$ prøver igjen i desember 0
Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Finner meg ikke på listen lenger. 16. november
Sent from my iPhone using BV Forum
Hvordan regner dere ut termin? Blir ikke klok av å lese om det. Jeg har hatt syklus på 29-31 dager, men forrige var på 36 dg! Og denne gangen satser jeg på at jeg ikke finner ut av det. 5 positive tester siden i gårmorges![]()
Nei er ikke godt å vite. Leste en plass at man skal ta datoen på første dag i siste mens, legge til en uke, og deretter trekke fra tre mnd. Uansett hva jeg plottet inn, og hvor, får jeg mellom 20-25.novTror de fleste bruker terminkalkulator på nett, der du legger inn første dag i siste menstruasjon, samt hvor lang syklus du har. Hvordan man regner det ut på egenhånd aner jeg ikke ;p
Nei er ikke godt å vite. Leste en plass at man skal ta datoen på første dag i siste mens, legge til en uke, og deretter trekke fra tre mnd. Uansett hva jeg plottet inn, og hvor, får jeg mellom 20-25.nov![]()
Sant det! Men jeg ser dere skriver om EL og sex og at dere vet når det skjedde en befruktning. Tenker man da fra den dagen man har EL eller dagen etter, to dager etter? Guri, er ikke sikkert det er slik man tenker i det hele tatt. Jeg er bare sutrete i hodet og har 10 000 spm som jeg lurer på! *roe seeg*Ja, det kan godt hende det er noe slikt ;p Ja, forskjellige kalendere vil gi forskjellig termin, fordi noen går ut fra første dag i mens, andre dager før eller dager etter. Noen har 40+0, noen 40+3 og alt i mellom der..Jeg får alt fra 2-6 November.. ;p Men det er jo ikke supernøye hvilken av de dagene man "velger" som termin nå, for de aller fleste blir jo flyttet noen dager på OUL
![]()