TERMINLISTE NOVEMBER 2014 <3

Sant det! Men jeg ser dere skriver om EL og sex og at dere vet når det skjedde en befruktning. Tenker man da fra den dagen man har EL eller dagen etter, to dager etter? Guri, er ikke sikkert det er slik man tenker i det hele tatt. Jeg er bare sutrete i hodet og har 10 000 spm som jeg lurer på! *roe seeg* :p

Hihi, helt forståelig at du er litt i hundreogti ;p Jeg ville nok tenkt en eller to dager etter EL om jeg hadde testet etter EL og sett hvilken dag den var på. Men jeg regner/putter bare inn første dag i siste mens, da jeg ikke har noen sikkerhet på EL-datoen ;p

Hihi, helt forståelig at du er litt i hundreogti ;p Jeg ville nok tenkt en eller to dager etter EL om jeg hadde testet etter EL og sett hvilken dag den var på. Men jeg regner/putter bare inn første dag i siste mens, da jeg ikke har noen sikkerhet på EL-datoen ;p
Dersom jeg går ut i fra første dag i siste mens er jeg 3+6. Samme sier svangerskapappen :D

Jeg har 13. november :)

Da kommer jeg og susende. Usikker termin pga MA. Men sett 21 November så lenge :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Wow, det var litt av et hopp! :O
Har lagd en 30.oktober-dato og satt deg opp der ;)
Ja, men jeg regner med det blir justert mer mot november på oul ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

30. Oktober
-^Yakine^

1.November
-Lille_mjau
-Frk.Bestemt
-Klementin
-Mipmip

2.November

3.November
-Annemor
-Bringebærsaft

4.November

5.November
-Fitnessmajo

6.November
-Cachee
-Empress2014
-Utålmodig
-Monkeymamma
-Supermario2014
-Jelyber

7.November
-Nussmuss

8.November
-November-Mamma.84
-Lillyheart

9.November
-LiHaLo
-Frøimagen

10.November
-Mariamani

11.November
-Proudmom86
-Jente94
-Soletti
-Tuppis

12.November
-Aspie
-Mommo
-Lillemaur
-*Peonella*
-Tobarnsmor2be
-Aurelia Aurita

13.November
-Limona
-Stinepine
-11nov2014barn
-Goldenticket89
-Ønskebaby
-DiRBe

14.November
-Lillema74

15.November

16.November
-Freya
-BlåIngefær
-Lindus77
-Pixxi

17.November
-Stella82

18.November
-CocoChanel Mademoiselle
-Marihøna1986

19.November
-Lilli89

20.November
-Nordt

21.November
-Mrs Sookie

22.November
-Miss_88

23.November
-Novemberskatt14

24.November
-Nr.tre

25.November

26.November

27.November

28.November

29.November

30.November
Kan sette meg på 23.november så lenge :D

Tomt for gtester! Føler jeg må teste hver morgen for å sjekke at jeg fortsatt er gravid!! Det blir vel bedre med tiden ;) IKM er i helgen så roer meg kanskje litt dersom jeg kommer over den kneika.

Vet ikke helt for fant ut på ul i dag at jeg er ca 5 uker. Men muligens litt mer. Ca 8. november er termin foreløpig(det er dessuten min bursdag så JIPPI)

Ingen som har nøyaktig termin enda, uansett ;) De fleste blir jo endret på OUL. Men gøy at den første terminen er på bursdagen din ;p

Jeg tror jeg skal på 11.nov! :) Så får vi se hva OUL sier hvis jeg kommer så langt ;)

Sent from my iPad using BV Forum

16. november

22. November på meg! Det føles ikke lenge til, iiiiik!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp