Terminliste juni 2015

Junibarn2015 fra Sandefjord med termindato 24 juni kan taes bort. Har spontan abortert.

Tinepetrine89 termin 15.juni kan taes bort... Spontanabort her og...

Follo: Synes du har vært utrolig flink med denne terminlista! Kunne du tenke deg å styre terminlisten etter oul også? :)

Skulle gjerne gjort det, men ikke ofte jeg har tilgang på PC, og blir ikke like oversiktlig fra app :p

Junibarn2015 fra Sandefjord med termindato 24 juni kan taes bort. Har spontan abortert.

Tinepetrine89 termin 15.juni kan taes bort... Spontanabort her og...

Huff, så trist :( Ønsker dere lykke til videre <3

Follo: Synes du har vært utrolig flink med denne terminlista! Kunne du tenke deg å styre terminlisten etter oul også? :)

Skulle gjerne gjort det, men ikke ofte jeg har tilgang på PC, og blir ikke like oversiktlig fra app :p

Jo, jeg kan godt gjøre det dersom jeg kan legge denne til side. Terminliste etter OUL blir vel liggende på den skjulte gruppa, og dermed tror jeg at det er noen som vil bruke denne i stedet. Vil ikke bli sittende med to terminlister som jeg må oppdatere (og kanskje samme oppdatering to ganger);)

Denne listen er nå oppdatert ihvertfall :)

Kanskje vi burde ha en avstemming om terminlisten etter oul burde ligge åpent eller skjult? Er jo ikke nødvendig med to lister :)

Back
Topp