Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meg på 27 (28 i januar) og sambuar, bur i Sogn. Har kjent meg klar alt for lenge til å få små, men sidan eg og sambuar berre har vore saman 2 år og 8 mnd ville eg liksom ikkje sette noko press på han for tidleg
Men i januar snakka vi saman og blei einige om å starte! 
Jeg må desverre melde meg ut etter SA idag![]()
Så trist å høre. Sender deg styrkeklemmer
Jeg må desverre melde meg ut etter SA idag![]()
Spiren sat no i PP 10! Gjekk rundt og var heilt skjelven då testen var positiv!Meg på 27 (28 i januar) og sambuar, bur i Sogn. Har kjent meg klar alt for lenge til å få små, men sidan eg og sambuar berre har vore saman 2 år og 8 mnd ville eg liksom ikkje sette noko press på han for tidleg
Men i januar snakka vi saman og blei einige om å starte!
Menstermin er 25.juli og EL-termin er 30.juli, det vil seie at eg er ca 5+5 og skal til legen 14.desemberGler meg heilt vilt til å bli mamma
![]()
Så trist! Masse lykke til videre!! Masse trøsteklemmer[emoji173][emoji173][emoji173]
trøsteklemmer er godt å få!Huff sender deg gode klemmer og styrkeMå nok desverre melde meg ut her ifra![]()

Stor klem!Må nok desverre melde meg ut her ifra![]()

Jeg har skiftet brukernavn nå. Tidligere brukernavn var annemgre. Står oppført med termin 7. august, men tror 8. august er det riktige. Kan dette endres i terminlisten?![]()