Terminliste JULI

Menstermin er 10.7, mens på TUL sa ho at det var 18.7. Så får høre på gynekologen :) helt topp vis du kan skrive meg opp :)

Hei, jente 25 år :)
Hadde ifølge eggeløsnings kalkulatoren, eggeløsning den 28.oktober. termin 22.juli.
Fikk min første positiv test den 20.november, men hadde ikke testet siden den 17.november.
I følge clear blue digital den 22 var jeg 1-2 uker.
Er i fra Bergen og jobber som sykepleier og dette er min første gang. 28. oktober var første forsøk.

26.07 er menstermin, sist ble jeg flyttet nesten to uker bak. Så tror kanskje jeg ender opp i august forumet. Fram til oul holder jeg meg her :)

Har termin 28 juli :)
Førstegangsfødende og super spent!!
Da har jeg vært på ultralyd og fått termin 13 juli:)
26.07 er menstermin, sist ble jeg flyttet nesten to uker bak. Så tror kanskje jeg ender opp i august forumet. Fram til oul holder jeg meg her :)
Hei, jente 25 år :)
Hadde ifølge eggeløsnings kalkulatoren, eggeløsning den 28.oktober. termin 22.juli.
Fikk min første positiv test den 20.november, men hadde ikke testet siden den 17.november.
I følge clear blue digital den 22 var jeg 1-2 uker.
Er i fra Bergen og jobber som sykepleier og dette er min første gang. 28. oktober var første forsøk.
Menstermin er 10.7, mens på TUL sa ho at det var 18.7. Så får høre på gynekologen :) helt topp vis du kan skrive meg opp :)
Foreløpig termin 27.juli. <3
Heii - og gratulerer alle sammen <3

Jeg er 27år og bor i Sarpsborg. Har en datter på 3 år. Ut fra terminkalkulator så er min termin 25.07, så venter jeg heller til ultralyd med å skrive eksakt dato. Noen flere fra Østfold eller kalnes sykehus her?

Stor klem ☺️
Termin 4 juli her :happy: dette er barn nummer 2, har en gutt på 3 år fra før. :happy:
Gratulerer så mye med spire;og velkommen til juli 2017!❤❤

Nokon som forresten veit korleis en endrer navn vis appen?
Menstermin 29.juli
23 fra Troms:-D 4+6 på vei i dag med første barn for min del, sambo har to gutter fra før. Mensen termin regnet til 28 juli (bursdagen til min stefar) :-) skal til legen 8.12 og TUL 20.12 så det blir en spennende mnd i møte!
Melder meg inn her, en foreløpig termin 27. Juli
I følge appen her er termin 19.juli ❤️ første graviditet og ikke planlagt i det heletatt siden jeg gikk på p-piller. Er 19 år og min aller første❤️ ganske spennende i grunn :-) testa positiv 8november.❤️ kjenner "mensmurringer", ømme bryster, litt sure oppstøt og brekninger. Men ellers fint (enda). Begynte uke 6 i går :-) og håper at lille bøllefrø bestemmer seg for å bli❤️❤️❤️
Gratulerer til alle dere❤️
24-år, sørlending, frisør, termin 22.juli , har ei datter på 6 og et halvt fra før, og hadde egentlig ingen plan om å bli gravid igjen etter en forferdelig fødsel sist.. men nå som det er skjedd, er vi veldig lykkelige, både jeg og min partner, og vi gleder oss til å fortelle min datter den gode nyheten! ❤️
Så får jeg håpe fødsel denne gang går mye mye bedre! ❤️ gøy med forum!
Til nå så har jeg termin 18.juli
Dere er mange som heter bkno-et-eller-anna...kan kje personalisere litt å lage eget brukernavn?? Er så vrient å se forskjell på dere ellers:/ dette gjøres etter hva jeg forstår i nettleseren;ikke i appen:)

1. August :Heartred

Dere er mange som heter bkno-et-eller-anna...kan kje personalisere litt å lage eget brukernavn?? Er så vrient å se forskjell på dere ellers:/ dette gjøres etter hva jeg forstår i nettleseren;ikke i appen:)
Jeg prøvde å lage nic, første gang på app, etterpå i nettleser, men da var e-postadressen min brukt og jeg måtte be om nytt passord til slutt for å finne ut hva jeg skulle logge inn med - litt dumt at appen er så dårlig når man lager brukerkonto

Back
Topp