Terminliste JULI

For min del så håper jeg på litt kvalme :) jeg var ikke kvalm overhodet sist, og jeg mistet i uke 15. Så jeg håper på litt sånn at jeg blir litt mindre bekymret denne gangen :)
Kvalmen har vel etter slik jeg har forstått ingenting med hvor godt egget sitter....er bare noen som reagerer med kvalme og oppkast på prosessen som foregår...Du burde virkelig ikke håpe på kvalme!... helt forferdelig.. !

Spiren satt på første forsøk etter å ha tatt ut hormonspiral! Mannen er bortreist og vet ingenting ennå, kan tro jeg gleder meg til han kommer hjem om noen dager (hans første og mitt andre) Menstermin 25.07... i første svangerskap gikk jeg 17 dager over UL-termin, så spørs om jeg ikke havner i august-gjengen

Jeg fikk positiv test i dag. Har 4 barn fra før mye ingen med nåværende mann. Fikk termin 24 juli og har ei datter født den dagen fra før

Jeg er 37 år og gravid for første gang. Termin er 13. juli :happy:Jeg må følges opp med blodprøver hver 4. uke pga lavt stoffskifte.

Last edited:
Hei
Fikk positiv test i dag Egentlig 4 dager før jeg skal ta test men klarte ikke vente lenger Har ei jente på 3 år fra før som kom til med prøverør Har nå holdt på med søskenforsøk i over ett år å har satt inn ett fryst blastocyst egg den 2 november Så nå håper vi spiren klorer seg fast termin foreløpig 24 juli

Hei,:greet025
Jeg er 37 og bor i Bergen. Har en jente på 2 år og venter baby nr to 2 juli 2017 :happy: Dette er tredje gang jeg er gravid i år, mistet uke 6 i feb og uke 14 i juli.... så nå håper vi denne lille spiren vil sitte helt frem til sommeren

24-år, sørlending, frisør, termin 22.juli , har ei datter på 6 og et halvt fra før, og hadde egentlig ingen plan om å bli gravid igjen etter en forferdelig fødsel sist.. men nå som det er skjedd, er vi veldig lykkelige, både jeg og min partner, og vi gleder oss til å fortelle min datter den gode nyheten! ❤️
Så får jeg håpe fødsel denne gang går mye mye bedre! ❤️ gøy med forum!

Hei, jeg er i uke 6+0 i dag, termin ut i fra appen 13.07.
Dette er min første graviditet. Ble til slutt til gjennom IVF på Riksen (første IVF-forsøk) etter mange år med prøving. Jeg har rukket å bli 39 år. Lite graviditetssymptomer bortsett fra menslignende smerter/murring i bekkenet til og fra, og det gjør meg (litt) bekymra, men jeg håper alt står bra til, og jeg er for det meste lykkelig.✨✨ Gratulerer til dere over her som venter, og jeg føler virkelig med dere som har vært så uheldige å miste.

Hei! Vi har termin 9 juli - dette blir nr 2 da vi har en datter på nesten 2 år :happy: Gleder oss til å bli en familie på 4! :Heartred
Er første gang jeg er med i forumet, tenkte det hadde vært hygggelig å dele erfaringer med andre. Vi bor i Troms.

Back
Topp