Terminliste JULI

Hei! Jeg er 27 år og er andregangs. Har en sønn på 1,5 år fra før, samt bonusdatter på 8 år. Bor i Hedmark og jobber som vikar (hos Adecco) på litt forskjellig steder.
Termin er føreløbig 3 juli :)

Hei! Jeg er 27 år og er andregangs. Har en sønn på 1,5 år fra før, samt bonusdatter på 8 år. Bor i Hedmark og jobber som vikar (hos Adecco) på litt forskjellig steder.
Termin er føreløbig 3 juli :)
24 juli trur jeg sånn ca
Hei, jeg har termin 24 juli. Har to barn fra før av på 6 og 10, så dette blir en liten attpåklatt<3
Termin 2 juli <3
Gratulere så mye til dere nye❤❤og hjertelig velkommen til juli☺☺

Er visst gravid igjen! Er planlagt, mannen er kjempeglad, mens jeg har litt panikk nå har ei jente på 11 mnd fra før. Termin ut fra mine beregninger er 10. juli
Gratulerer så mye :) Ønsker dæ lykketil, det går nok fint når du kommer litt lengere ut i svangerskapet :) Somregel så går ting mye bedre enn du tror, og ikke minst så vil du få 2 tette som har veldig stor glede av hverandre :)

Jeg kan fjernes.. kommer heller inn igjen om tul motbeviser de svake testene. Lykke til alle sammen :)

29 år to barn på 8 og 5, hadde sa i august krysser fingre for at denne holder seg. Termin 8.juli

I følge appen her er termin 19.juli ❤️ første graviditet og ikke planlagt i det heletatt siden jeg gikk på p-piller. Er 19 år og min aller første❤️ ganske spennende i grunn :-) testa positiv 8november.❤️ kjenner "mensmurringer", ømme bryster, litt sure oppstøt og brekninger. Men ellers fint (enda). Begynte uke 6 i går :-) og håper at lille bøllefrø bestemmer seg for å bli❤️❤️❤️
Gratulerer til alle dere❤️

29 år to barn på 8 og 5, hadde sa i august krysser fingre for at denne holder seg. Termin 8.juli
Termin 14 juli, på barnefar sin bursdag faktisk! :D
Førstegangsfødende her :)
Termin 31.juli Vet ikke om jeg skal være her eller i august
I følge appen her er termin 19.juli ❤️ første graviditet og ikke planlagt i det heletatt siden jeg gikk på p-piller. Er 19 år og min aller første❤️ ganske spennende i grunn :-) testa positiv 8november.❤️ kjenner "mensmurringer", ømme bryster, litt sure oppstøt og brekninger. Men ellers fint (enda). Begynte uke 6 i går :-) og håper at lille bøllefrø bestemmer seg for å bli❤️❤️❤️
Gratulerer til alle dere❤️
Jeg har (ihvertfall foreløpig) termin 9/7 :D
Gratulerer så mye og velkommen til juli-gruppa❤❤❤

Back
Topp