Terminliste JULI

Eg har termin 3 juli. Blir min 2, har ein som blir 8 år i Desember, så er uvant å være gravid på ny

Hei.
Er så glad for at testen viser positivt etter å ha prøvd siden februar og hatt to sa og 5 mnd uten hell. Nå er jeg nesten redd for at jeg tenker så mye på det og ødelegger alt. Vet jo at det ikke er tilfelle da, men likevel. Man blir litt tussete av denne babymakinga min termin er foreløpig 19/7 så er jo bare så vidt gravid, men ønsker å henge meg på her likevel lykke til alle dere andre også

Kva symptom har dikka? E ha berre ømme puppa og er trøtt.. i tillegg våkna eg mellom 3-5 om natta å er litt kvslmr, men det gir seg når eg står opp. Spiser meir enn vanlig å...

Kva symptom har dikka? E ha berre ømme puppa og er trøtt.. i tillegg våkna eg mellom 3-5 om natta å er litt kvslmr, men det gir seg når eg står opp. Spiser meir enn vanlig å...

Jeg har et ømt bryst (Hehe), må ofte på do og tisse, murringer nederst i magen og kvalm litt i tide og utide :-)

He he he, merka ikkje mykje andre symptom. Men no er det 8 år sidan eg var gravid sist. Minnes eg berre kasta opp 2 ganger måneden før han blei født. I tillegg hadde eg problem med ryggen fra veke 14-16, håpar eg slepp unna det denne gangen.

He he he, merka ikkje mykje andre symptom. Men no er det 8 år sidan eg var gravid sist. Minnes eg berre kasta opp 2 ganger måneden før han blei født. I tillegg hadde eg problem med ryggen fra veke 14-16, håpar eg slepp unna det denne gangen.

Så gøy da :-) Kjekt med litt erfaring! Første på oss, så blir jo helt stressa av alle de rare forandringene med kroppen. Føler stadig det er noe galt, Hehe. Ryggen håper jeg også at jeg slipper :/ Jobber i barnehage, så må være flink til å bruke hjelpemidlene der framover ..

33 år og venter nr 3 :-) Termin 10.07 Foreløbig er det så uvirkelig at jeg syns det er kjemperart å skrive seg opp på terminliste :-p

Hei :) Sniker meg inn her. Skulle teste til helgen som kommer, men klarte ikke å vente. 1-2 uker stod det, så i følge kalkulatoren her inne er termin 22.juli. 33 år og et barn på 8 fra før, så det er en stund siden sist jeg var gravid.

Ømme Brystpumpe og mengder med luft i magen

Hei, blingsa på kalenderen når jeg hadde mensen sist. Er visst litt lengre på vei enn jeg trodde. Termin blir visst 4. Juli!

Hei:) 28år her, bor i nordland. første gang og så uplanlagt som overhodemulig, men bynner å glede meg her fordeom æ ska bli aleina mor :) i følge terminkalkulatoren så e terminen 9juli..

Lov å spør om dere har sagt dere er gravide til noen? Her er besteforeldrene informert, i tillegg til søsteren min. Har så lyst å rope ut... men får vente til etter 12 uker.

Back
Topp