Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det holder jeg med deg i[emoji6][emoji6]hold deg her du[emoji3][emoji3]Vært på oul og fikk endelig termin 3. August [emoji7][emoji170]
Står på 31. Juli her. Meeen.. Kommer nok til å fortsette å henge her inne uansett, for jeg er helt sikker på at han kommer i juli [emoji14]
Gratulerer og velkommen[emoji3]så gøy! Ikke ofte man blir flytta fremover føler jeg[emoji6][emoji3]Sniker meg inn her også siden jeg ble flyttet ganske heftig på når jeg var på oul igår. Fra 7. August til 29. Juli. Så artig å ha en fot i 2 grupper
Gratulerer og velkommen[emoji3]så gøy! Ikke ofte man blir flytta fremover føler jeg[emoji6][emoji3]
Gratulerer og velkommen til juli[emoji3][emoji3][emoji3]Ble flyttet fra 6.august til 30. juli på OUL, så da sniker jeg meg inn her
Har termin 5. juli ^^
Ny her jeg Har termin 15 juli
Hehe[emoji6]har mye å si det[emoji6]hvertfall oppi hodet[emoji6][emoji6]Jeg fikk også ny termindato etter ultralyd. Ikke store forskjellen, men en dag frem fra 21.juli, så nå er det termin 20.juli