Terminliste JULI

Hei :gen045
Jeg har fått termindato den 08.07.17 <3 Jeg er andre gangs fødende og har allerede en datter på 8 år :gen014. Selv er jeg 30 år og går barnehagelærerutdannelsen, deltid. Jobber i BHG på deltid og elsker jobber min :rolleyes:[emoji813]bigred

Sykehuset jeg har valgt å føde på er A-hus:happy:. Noen andre som har valgt A-hus?:anyone
Jeg skal føde på Ahus [emoji106] Søstra mi fødte der i september og var veldig fornøyd, så jeg er spent på om jeg også får en god opplevelse [emoji4]
 
Hei :gen045
Jeg har fått termindato den 08.07.17 <3 Jeg er andre gangs fødende og har allerede en datter på 8 år :gen014. Selv er jeg 30 år og går barnehagelærerutdannelsen, deltid. Jobber i BHG på deltid og elsker jobber min :rolleyes:[emoji813]bigred

Sykehuset jeg har valgt å føde på er A-hus:happy:. Noen andre som har valgt A-hus?:anyone
Gratulerer og velkommen hit til juli[emoji3][emoji3]
 
Jeg skal føde på Ahus [emoji106] Søstra mi fødte der i september og var veldig fornøyd, så jeg er spent på om jeg også får en god opplevelse [emoji4]
Har hørt mye bra om A-hus . Fødte min datter på A-hus for 8 år siden og var kjempe fornøyd. Det er grunnen til at jeg har valgt å føde på A-hus igjen .
Det er godt å høre at din søster var fornøyd. Håper du får en like bra opplevelse, om ikke bedre ❤️.
 
Da har vi endelig fått se vår friske og fine JENTE på OUL i dag (akkurat som magefølelsen har fortalt meg siden jeg ble gravid) [emoji7][emoji7] Termin ble flyttet fra 26.07 til 29.07. Er så stolt og takknemlig. Meg og samboer var i London og handlet de første tingene til jenta vår i helgen, så det er disse tingene som er avbildet sammen med et par UL-bilder [emoji8] #Takknemlig 1488210313664.jpg
 
Da har vi endelig fått se vår friske og fine JENTE på OUL i dag (akkurat som magefølelsen har fortalt meg siden jeg ble gravid) [emoji7][emoji7] Termin ble flyttet fra 26.07 til 29.07. Er så stolt og takknemlig. Meg og samboer var i London og handlet de første tingene til jenta vår i helgen, så det er disse tingene som er avbildet sammen med et par UL-bilder [emoji8] #Takknemlig Vis vedlegget 219695
Gratulerer med nydelig prinsesse[emoji7][emoji7]
 
Vi kan melde oss inn her og. Venter tvillinger (gutt og jente) og fant ut på OUL idag at han vokser litt raskere enn hun og dermed er ny termin pga ham 31.juli (har vært 3.august og hennes vekst følger fremdeles denne datoen). Tvillingene har blitt til med inseminasjon og sæddonasjon, ettersom vi er to kvinner (kona som bærer frem). De er to mirakler og regnbuebabyer, på 9. forsøket [emoji173]
 
Vi kan melde oss inn her og. Venter tvillinger (gutt og jente) og fant ut på OUL idag at han vokser litt raskere enn hun og dermed er ny termin pga ham 31.juli (har vært 3.august og hennes vekst følger fremdeles denne datoen). Tvillingene har blitt til med inseminasjon og sæddonasjon, ettersom vi er to kvinner (kona som bærer frem). De er to mirakler og regnbuebabyer, på 9. forsøket [emoji173]
Så gøy å se at det er flere her inne som har vært igjennom en sånn prosess og lyktes [emoji3] vi er også to kvinner som venter vår første, en liten prins [emoji170]
 
Jeg flytter fra 23/24.Juli over til 4.August (Augustforum på meg fra nå) etter og ha blitt satt tilbake igjen..
 
Vi kan melde oss inn her og. Venter tvillinger (gutt og jente) og fant ut på OUL idag at han vokser litt raskere enn hun og dermed er ny termin pga ham 31.juli (har vært 3.august og hennes vekst følger fremdeles denne datoen). Tvillingene har blitt til med inseminasjon og sæddonasjon, ettersom vi er to kvinner (kona som bærer frem). De er to mirakler og regnbuebabyer, på 9. forsøket [emoji173]
Gratulerer og velkommen[emoji3][emoji3]
 
Så gøy å se at det er flere her inne som har vært igjennom en sånn prosess og lyktes [emoji3] vi er også to kvinner som venter vår første, en liten prins [emoji170]
Så koselig ja!! Gratulerer med en gutt i magen [emoji7]
 
Back
Topp