17 juli venter gutt 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er du satt opp den 26 juli26 juli![]()
Og du er satt opp den 31 juli31.juli![]()
Og du er flyttet fra 10 til 8 juli, og er fremdeles BLÅJeg har fått ny termin 8 juli. Står opprinnelig på 10 juli. Venter en gutt![]()
Da setter jeg deg opp den 30 juli og farger deg BLÅVi venter en liten gutt 30 juli![]()
Fører deg opp den 17 juli BLÅVi venter en gutt 17. juli![]()
Fører deg opp den 17 juli BLÅ![]()
Da setter jeg deg opp den 20 juli ROSAJeg venter en lille pige den 20. juli![]()
Da skal jeg endre denSer terminen min her inne ligger feil1 august med en liten gutt
![]()
Da fører jeg deg opp den 22 BLÅJeg venter en liten gutt 22. juli![]()
![]()
Hvorfor skulle det liksom være så "dårlig planlagt" å få juli barn?Det er godt å se at det er så mange juli barnFørste gang jeg tok blodprøver hos legen fikk jeg beskjed av dama der om at "midt i juli?" det var nå skikkelig dårlig planlagt. Regner med barnet får et fint liv allikevel jeg
![]()
Hvorfor skulle det liksom være så "dårlig planlagt" å få juli barn?
HeheheMan må planlegge rundt felles ferien veit du. Også kan man ikke ha termin i jula, ikke i påske (så da må man egentlig utelukke hele mars og april for å være sikker) og høst er sikkert også kjedelig, så da hadde vi plutselig ikke så mye å gå på lengre![]()
Hehehevi skal helst unngå å få barn med andre ord?
![]()
Da flytter jeg deg til 2 augustHar ny termin 2 augustVar 25 juli. Lenge siden jeg har vært innpå her
Vet ikke kjønn.