17 juli venter gutt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er du satt opp den 26 juli26 juli
Og du er satt opp den 31 juli31.juli
Og du er flyttet fra 10 til 8 juli, og er fremdeles BLÅJeg har fått ny termin 8 juli. Står opprinnelig på 10 juli. Venter en gutt
Da setter jeg deg opp den 30 juli og farger deg BLÅVi venter en liten gutt 30 juli
Fører deg opp den 17 juli BLÅVi venter en gutt 17. juli
Fører deg opp den 17 juli BLÅ
Da setter jeg deg opp den 20 juli ROSAJeg venter en lille pige den 20. juli
Da skal jeg endre denSer terminen min her inne ligger feil 1 august med en liten gutt
Da fører jeg deg opp den 22 BLÅJeg venter en liten gutt 22. juli
Hvorfor skulle det liksom være så "dårlig planlagt" å få juli barn?Det er godt å se at det er så mange juli barn Første gang jeg tok blodprøver hos legen fikk jeg beskjed av dama der om at "midt i juli?" det var nå skikkelig dårlig planlagt. Regner med barnet får et fint liv allikevel jeg
Hvorfor skulle det liksom være så "dårlig planlagt" å få juli barn?
Hehehe vi skal helst unngå å få barn med andre ord?Man må planlegge rundt felles ferien veit du. Også kan man ikke ha termin i jula, ikke i påske (så da må man egentlig utelukke hele mars og april for å være sikker) og høst er sikkert også kjedelig, så da hadde vi plutselig ikke så mye å gå på lengre
Hehehe vi skal helst unngå å få barn med andre ord?
Da flytter jeg deg til 2 augustHar ny termin 2 august Var 25 juli. Lenge siden jeg har vært innpå her Vet ikke kjønn.