Terminliste januar 2015

16 januar, føreløbig :)

Pingumamma er ute av januar, desverre.

18 januar :)

9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
11 DPO - svak positiv

8 januar her, min første :) Det blir vel noen av oss som får nyttårsbarnet!

Sent from my iPad using BV Forum

Har du glemt å legge inn meg? For jeg fpr vel ikke lagt inn meg selv?

Jeg har ikke tid til å få gått innom med pc hver dag, så jeg oppdaterer den med en gang jeg får satt meg ned med pcen :) Ellers er jeg innom fra mobilen, og da kan jeg ikke legge inn alle fancy koder (rett og slett fordi jeg ikke aner hvordan det fungerer uten at pcen bare fikser det):P

Jeg har ikke tid til å få gått innom med pc hver dag, så jeg oppdaterer den med en gang jeg får satt meg ned med pcen :) Ellers er jeg innom fra mobilen, og da kan jeg ikke legge inn alle fancy koder (rett og slett fordi jeg ikke aner hvordan det fungerer uten at pcen bare fikser det):P

Ok, så bare at den var oppdatert etter at jeg skrev inn her uten at jeg ble med så ville bare minne på.
Forresten så anbefaler jeg deg å skrive "oppdater" i et innlegg hver gang du gjør det, så er det lettere for både deg og oss å vite hvor langtfra har oppdatert:)

PS: syns du gjør en super jobb!!!:-D

Fra min kjære iPhone<3

Jeg har ikke tid til å få gått innom med pc hver dag, så jeg oppdaterer den med en gang jeg får satt meg ned med pcen :) Ellers er jeg innom fra mobilen, og da kan jeg ikke legge inn alle fancy koder (rett og slett fordi jeg ikke aner hvordan det fungerer uten at pcen bare fikser det):p

På meg trenger du ikke hjertene :D :P

Back
Topp