Terminliste februar 2025

Hun har vært pålogget flere ganger den siste uken ihvertfall, senest for en halvtime siden. Kanskje noen andre må ta over oppdateringen? Er du dårlig @Kine_M?
I alle dager, her har det skjedd en teknisk feil av noe slag, jeg har ikke fått opp noe varsler :arghh:
Skal oppdatere med en gang, jeg beklager så mye! Har vært en del dårlig men også tydeligvis hatt en telefon som ikke spiller helt på lag, ordner fortløpende:Heartred

:signs004:signs004:signs004
Beklagelig har det skjedd en teknisk feil i kombinasjon med at min dagsform har vært ekstremt svingende som har gjort at listen ikke har blitt oppdatert på en stund. Dette er nå gjort og alt skal være som det skal:Heartred:Heartred
Dersom noe har blitt oversett/glemt eller dere har noen andre innspill, fyr løs:Heartred

Beklager igjen for treig oppdatering:Heartred

I alle dager, her har det skjedd en teknisk feil av noe slag, jeg har ikke fått opp noe varsler :arghh:
Skal oppdatere med en gang, jeg beklager så mye! Har vært en del dårlig men også tydeligvis hatt en telefon som ikke spiller helt på lag, ordner fortløpende:Heartred
Var det jeg lurte på litt også etter at jeg skrev forrige innlegg.. at du muligens ikke fikk opp varslene på denne tråden på grunn av en eller annen rar teknisk grunn.

Håper formen din kommer seg snart :Heartred

Back
Topp