~~~ Terminliste februar 2013 ~~~

Har endret kallenavn til Saltsilda, tidligere Bortevekktiluketolv.
Termin 20.2, og fødested er Lillehammer :)
 
Fikk ny termin nå etter ultralyden... 26. Februar ble det. Ser ikke nicket mitt på lista her så da er det vel ikke noe vits i å si mensterminen min. 

Ikke bestemt fødested enda.. Men hvis jeg MÅ på sykehus så blir det vel sykehuset i Fredrikstad. Ellers vil jeg helst føde hjemme... hehe
 
3. februar - ABC Ullevål :-D
 
Termin 16.februar HUS Bergen
 
Jeg fikk ny termin. Flyttet fra 26 feb til 24 feb :)
 
Da er den ordinære ultralyden over,og terminen min er flyttet fra 10 til 16 februar.Fødeplass skien.
 
Dere kan stryke meg fra terminlista:-( Jeg hadde vannavgang i uke 19 og i uke 20 fødte jeg ei bittelita jente:-(


Så trist!!!:( Håper vi sees igjen i et annet forum! Vil du prøve på nytt med en gang eller hvordan føler du rundt dette?
 
Korrigert termin er 8. februar på Ahus 
 
Heihei!
Jeg er ny i forumet her. Har termin 14 februar. Fødested blir i Bodø, men bor i Trondheim nå, skal flytte rundt jul til Bodø:)
Har dere laget en facebook-side for februar-mammaer?:)
 
27. februar- Hammerfest
 
Da var vi på OUL i går og så en til liten prinsesse:) Termin er flyttet fram en dag fra 24 feb til 23 feb :) Håper jeg føder på Helgelandssykehuset
 
Vi prøver på nytt nå, krysser fingrene for at det går fort:)


Så bra:) Masse lykke til <3 Håper det går fort for dere, så dere slipper å dvele ved den vonde opplevelsen for lenge!:)
 
Ny termin dAto 24 februar etter ordinær ul På ringerike sykehus
 
Dere kan stryke meg fra terminlista:-( Jeg hadde vannavgang i uke 19 og i uke 20 fødte jeg ei bittelita jente:-(
 
Back
Topp