~~~ Terminliste februar 2013 ~~~

En tråd i 'Februar 2013' startet av nøttelitenItreet, 25 Mai 2012.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Denne er ikke i bruk lengre. Bruk tråden til MammatilDani som ligger på topp. :)

2. R84 Glad i forumet

Menstermin er 28. januar, men er ganske sikker på at det blir februarbaby siden jeg gikk 10 dager over sist. SUS:)

3. Bambi_ Betatt av forumet

Lister meg forsiktig inn. Har mistet noen ganger, så vil være forsiktig med å rope altfor høyt denne gangen. Men våger meg likevel til å sette meg på terminlista. Foreløpig beregnet termin 31.januar :) Jeg er derfor å finne både på januar og februar forumet :)

4. hensja Glad i forumet VIP

Termin 1. februar. Tipper jeg skal føde på Ahus =)

5. plutt Elsker forumet VIP

her vil jeg å stå,,  1 februar en så lenge og mest sansynlig ahus

6. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Oppdatert! :)

7. FrøkenFjong Første møte med forumet

FrøkenFjong har foreløpig termin 3. Februar ( Bergen). emoticon

8. MTDC Forumet er livet VIP

Jeg har termin 26. januar, men gikk langt over sist, så sett meg gjerne på lista rundt 1. februar:) Skal føde på Ringerike:)

9. Løvemamma29 Andre møte med forumet

Menstermin 31.januar...men går utfra at d blir en februarbaby..har gått over 8dg og 7dg me dei to første...:)

10. onskedrom Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Høsthjerter 2017

Får jo litt forskjellig på disse terminkalkulatorene men jeg satser på 5.feb enn så lenge (den "sist") :) Skal føde på Vestre Viken. 

11. Spent24 Betatt av forumet

Tror jeg har termin sånn ca 1. februar.. (tatt 2 positive tester, må teste igjen i morgen for å være helt sikker) 

12. Milania Blir kjent med forumet

Termin 4 februar 2013 :) 

13. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Oppdatert :)

14. cytoplastma Betatt av forumet Januarhula 2014

Jeg har termin 08.02 og regner med det blir på Stavanger Universitetssykehus hvis jeg ikke er tilbake i Bergen innen den tid...

15. skattnrtre Blir kjent med forumet

Hei termin den 26 januar og fødeplass blir Ahus :)

16. trallemamma Gift med forumet ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Hei hei, sniker meg inn her i godt håp om at dette går bra... Termin så langt jeg forstår tingene riktig, er 06/02-13... Gleder meg så veldiiiig!!!!!

17. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Oppdatert! :)

18. Aug10+April13 Glad i forumet

Har termin 3. februar

19. Womanious Forelsket i forumet VIP

Termindato så langt 08.02.2013 fødested vil være Drammen/Vestre Viken

20. mor go'hjerta Første møte med forumet

Jippi! Har termin 2.februar og er spent på å teste fødetilbudet på A-hus. Var veldig fornøyd med Ullevål sist, men lettere å komme seg til A-hus denne gangen.

Del denne siden