~~~ Terminliste februar 2013 ~~~

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Denne er ikke i bruk lengre. Bruk tråden til MammatilDani som ligger på topp. :)
 
Menstermin er 28. januar, men er ganske sikker på at det blir februarbaby siden jeg gikk 10 dager over sist. SUS:)
 
Lister meg forsiktig inn. Har mistet noen ganger, så vil være forsiktig med å rope altfor høyt denne gangen. Men våger meg likevel til å sette meg på terminlista. Foreløpig beregnet termin 31.januar :) Jeg er derfor å finne både på januar og februar forumet :)
 
her vil jeg å stå,,  1 februar en så lenge og mest sansynlig ahus
 
Jeg har termin 26. januar, men gikk langt over sist, så sett meg gjerne på lista rundt 1. februar:) Skal føde på Ringerike:)
 
Menstermin 31.januar...men går utfra at d blir en februarbaby..har gått over 8dg og 7dg me dei to første...:)
 
Får jo litt forskjellig på disse terminkalkulatorene men jeg satser på 5.feb enn så lenge (den "sist") :) Skal føde på Vestre Viken. 
 
Tror jeg har termin sånn ca 1. februar.. (tatt 2 positive tester, må teste igjen i morgen for å være helt sikker) 
 
Termin 4 februar 2013 :) 
 
Jeg har termin 08.02 og regner med det blir på Stavanger Universitetssykehus hvis jeg ikke er tilbake i Bergen innen den tid...
 
Hei termin den 26 januar og fødeplass blir Ahus :)
 
Hei hei, sniker meg inn her i godt håp om at dette går bra... Termin så langt jeg forstår tingene riktig, er 06/02-13... Gleder meg så veldiiiig!!!!!
 
Har termin 3. februar
 
Termindato så langt 08.02.2013 fødested vil være Drammen/Vestre Viken
 
Jippi! Har termin 2.februar og er spent på å teste fødetilbudet på A-hus. Var veldig fornøyd med Ullevål sist, men lettere å komme seg til A-hus denne gangen.
 
Back
Topp