Terminliste etter OUL Juni <3

Fortsatt 7. juni til tross for at OUL sa 5. juni :) IVF er jo fasiten ;)

Fortsatt 7. juni til tross for at OUL sa 5. juni :) IVF er jo fasiten ;)

Hehe, ja terminfatoen i forbindelse med IVF er jo like sikkert som banken ;)
Men vil termindato fra oul være den datoen man da tar utgangspunkt i med henhold til i igangsetting og overtid osv? :wideyed:

Hehe, ja terminfatoen i forbindelse med IVF er jo like sikkert som banken ;)
Men vil termindato fra oul være den datoen man da tar utgangspunkt i med henhold til i igangsetting og overtid osv? :wideyed:

Nei det er IVF datoen uansett :) hun gav meg bare en OUL-dato for å sammenligne på en måte. Men IVF datoen står over alt :)

Glemte å skrive at det var jente og haukeland :)

Ny termin er 29. mai :happy: Litt overraskende å bli flytta til mai i og med at mensterminen min er 11. juni.. Forbereder meg på overtid og junibaby for å si det sånn :hilarious: Det er en liten gutt og han blir født på UNN i Tromsø :Heartred

Krabaten våres i magen ville ikke vise oss hva vi skal få men ble ble flyttet fra 25 mai til 1 juni:) Skal føde på Levanger Sykehus

Ny termin 5. juni (samme termin som med storesøster for tre år siden, faktisk), venter gutt, Trondheim
Jeg skal føde på Levanger men om du bor i nærheten av Tr.heim å vil bli kjent så gi meg beskjed? Hadde vært koselig å bli kjent med andre gravide:)

Jeg skal føde på Levanger men om du bor i nærheten av Tr.heim å vil bli kjent så gi meg beskjed? Hadde vært koselig å bli kjent med andre gravide:)

Om profilen din stemmer, så bor vi på samme sted. ;)

Back
Topp