Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så trist å høreBare fjern meg fra listen... De fant ikke hjertelyd på KK i dag...

Så trist, det er så vondtBare fjern meg fra listen... De fant ikke hjertelyd på KK i dag...
Ja,det er veldig vondt... Og kom som et sjokk, hjertelyden var jo der fredag forrige uke. Lykke til til dere andreSå trist, det er så vondt![]()
![]()

Nei, så utrolig trist å høre!Bare fjern meg fra listen... De fant ikke hjertelyd på KK i dag...
sender deg mange styrkeklemmer
Veldig trist å høre. Jeg fikk samme nyhet på torsdag på ultralyd. Ikke utvikling og hjertet på den tvillingen vi klarte å se i uke 6 var stoppet. Håper du har noen å snakke med. Ta godt vare på deg selvJa,det er veldig vondt... Og kom som et sjokk, hjertelyden var jo der fredag forrige uke. Lykke til til dere andre![]()

Kjenner virkelig medfølelse med deg, det er så fælt å oppleve.Ja,det er veldig vondt... Og kom som et sjokk, hjertelyden var jo der fredag forrige uke. Lykke til til dere andre![]()
Har vært fint å ha deg her i gruppen. Takk for raushet mot oss andre.Veldig vondt med en slik nyhet, håper det går bra med deg og at du har noen ogsåVeldig trist å høre. Jeg fikk samme nyhet på torsdag på ultralyd. Ikke utvikling og hjertet på den tvillingen vi klarte å se i uke 6 var stoppet. Håper du har noen å snakke med. Ta godt vare på deg selv![]()
Tusen takk,så hyggelig sagtKjenner virkelig medfølelse med deg, det er så fælt å oppleve.Har vært fint å ha deg her i gruppen. Takk for raushet mot oss andre.
Har registrert deg med begge inntil videre. Du kan sikkert endre det til grønnbusk her ogsåÅ ja hmm fikk visst et annet brukernavn her enn på babyverden.no. Skjønner ingenting
med mindre du har to brukere plutselig.