Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så trist å høreBare fjern meg fra listen... De fant ikke hjertelyd på KK i dag...

Så trist, det er så vondtBare fjern meg fra listen... De fant ikke hjertelyd på KK i dag...
Ja,det er veldig vondt... Og kom som et sjokk, hjertelyden var jo der fredag forrige uke. Lykke til til dere andreSå trist, det er så vondt![]()
![]()

Nei, så utrolig trist å høre!Bare fjern meg fra listen... De fant ikke hjertelyd på KK i dag...
sender deg mange styrkeklemmer
Veldig trist å høre. Jeg fikk samme nyhet på torsdag på ultralyd. Ikke utvikling og hjertet på den tvillingen vi klarte å se i uke 6 var stoppet. Håper du har noen å snakke med. Ta godt vare på deg selvJa,det er veldig vondt... Og kom som et sjokk, hjertelyden var jo der fredag forrige uke. Lykke til til dere andre![]()

Kjenner virkelig medfølelse med deg, det er så fælt å oppleve.Ja,det er veldig vondt... Og kom som et sjokk, hjertelyden var jo der fredag forrige uke. Lykke til til dere andre![]()
Har vært fint å ha deg her i gruppen. Takk for raushet mot oss andre.