TERMINLISTE DESEMBER 2025

Jeg kan flyttes til 28/12. Sto på 31/12 fra før, men ble satt litt fram på TUL.

Jeg vil legges til på terminlista igjen! :Heartred Etter utrolig mye usikkerhet knyttet til denne graviditeten er det endelig bekreftet at knøttet lever, ligger høyt oppe i livmora (derfor var det vansklig å se på første private UL) å at jeg har termin 24 desember! Flere av dere som har skrevet å spurte hvordan det har gått med meg, men jeg har prøvd å holde meg unna forumet da jeg var skråsikker på at dette ikke gikk veien! :Heartred Takker derfor for alle klemmer og meldinger å beklager jeg ikke har svart, men nå vil jeg tilbake i gruppen! :Heartred

Jeg vil legges til på terminlista igjen! :Heartred Etter utrolig mye usikkerhet knyttet til denne graviditeten er det endelig bekreftet at knøttet lever, ligger høyt oppe i livmora (derfor var det vansklig å se på første private UL) å at jeg har termin 24 desember! Flere av dere som har skrevet å spurte hvordan det har gått med meg, men jeg har prøvd å holde meg unna forumet da jeg var skråsikker på at dette ikke gikk veien! :Heartred Takker derfor for alle klemmer og meldinger å beklager jeg ikke har svart, men nå vil jeg tilbake i gruppen! :Heartred
Åå, så flott! :Heartbigred velkommen tilbake! :wav

Så fantastisk!! Må ha vært fælt med så mye usikkerhet :Heartpink

Så fantastisk!! Må ha vært fælt med så mye usikkerhet :Heartpink
Helt grusomt var det, men kroppen gjør per nå akkurat det den skal. :Heartred Sliten, trøtt og hormonell, men tydligvis helt innafor å bamsemumsen var helt perfekt! Akkurat som den skal være. Så nå skal jeg prøve å nyte både sol og graviditeten så får vi ta alt som det kommer senere. :)

Jeg vil legges til på terminlista igjen! :Heartred Etter utrolig mye usikkerhet knyttet til denne graviditeten er det endelig bekreftet at knøttet lever, ligger høyt oppe i livmora (derfor var det vansklig å se på første private UL) å at jeg har termin 24 desember! Flere av dere som har skrevet å spurte hvordan det har gått med meg, men jeg har prøvd å holde meg unna forumet da jeg var skråsikker på at dette ikke gikk veien! :Heartred Takker derfor for alle klemmer og meldinger å beklager jeg ikke har svart, men nå vil jeg
Ååååå, så fantastisk å høre :Heartred Velkommen tilbake:Heartred

Back
Topp