Nei, så innmari trist! Sender varme klemmer, ta vare på deg selvJeg kan også fjernes fra lista![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, så innmari trist! Sender varme klemmer, ta vare på deg selvJeg kan også fjernes fra lista![]()

Redigerte det litt siden det er godkjent å det heter B1 når det er første barnetLillebilla (under godkjenning) - 32 - første - Tønsberg - 7. des
![]()
velkommen skal du være hit 
Går het fint legger deg inn på 6 januarVildeCHM - 28 - b1 - Harstad/Narvik - 5/6.januar (håper derfor jeg kan henge litt her)
velkommen til oss 
men fikk endret termin fra 06. Desember til 03. Desember.
Etter utrolig mye usikkerhet knyttet til denne graviditeten er det endelig bekreftet at knøttet lever, ligger høyt oppe i livmora (derfor var det vansklig å se på første private UL) å at jeg har termin 24 desember! Flere av dere som har skrevet å spurte hvordan det har gått med meg, men jeg har prøvd å holde meg unna forumet da jeg var skråsikker på at dette ikke gikk veien!
Takker derfor for alle klemmer og meldinger å beklager jeg ikke har svart, men nå vil jeg tilbake i gruppen! 
Åå, så flott!Jeg vil legges til på terminlista igjen!Etter utrolig mye usikkerhet knyttet til denne graviditeten er det endelig bekreftet at knøttet lever, ligger høyt oppe i livmora (derfor var det vansklig å se på første private UL) å at jeg har termin 24 desember! Flere av dere som har skrevet å spurte hvordan det har gått med meg, men jeg har prøvd å holde meg unna forumet da jeg var skråsikker på at dette ikke gikk veien!
Takker derfor for alle klemmer og meldinger å beklager jeg ikke har svart, men nå vil jeg tilbake i gruppen!
![]()
velkommen tilbake! 
Så fantastisk!! Må ha vært fælt med så mye usikkerhetJeg vil legges til på terminlista igjen!Etter utrolig mye usikkerhet knyttet til denne graviditeten er det endelig bekreftet at knøttet lever, ligger høyt oppe i livmora (derfor var det vansklig å se på første private UL) å at jeg har termin 24 desember! Flere av dere som har skrevet å spurte hvordan det har gått med meg, men jeg har prøvd å holde meg unna forumet da jeg var skråsikker på at dette ikke gikk veien!
![]()

Tusen takk. Håper alt går bra med deg? Har vært noen forferdelige uker og dager nå, men NÅ skal jeg prøve å nyte å vente!Åå, så flott!velkommen tilbake!
![]()

Helt grusomt var det, men kroppen gjør per nå akkurat det den skal.Så fantastisk!! Må ha vært fælt med så mye usikkerhet![]()
Sliten, trøtt og hormonell, men tydligvis helt innafor å bamsemumsen var helt perfekt! Akkurat som den skal være. Så nå skal jeg prøve å nyte både sol og graviditeten så får vi ta alt som det kommer senere. Ååååå, så fantastisk å høreJeg vil legges til på terminlista igjen!Etter utrolig mye usikkerhet knyttet til denne graviditeten er det endelig bekreftet at knøttet lever, ligger høyt oppe i livmora (derfor var det vansklig å se på første private UL) å at jeg har termin 24 desember! Flere av dere som har skrevet å spurte hvordan det har gått med meg, men jeg har prøvd å holde meg unna forumet da jeg var skråsikker på at dette ikke gikk veien!
Takker derfor for alle klemmer og meldinger å beklager jeg ikke har svart, men nå vil jeg
Velkommen tilbake
Jeg har litt håp om å bli flyttet den retningen etter TUL@Amilie <3 flytter du min termin til 31.12? Ser ut som det kan bli nyttårsbarn på meg![]()
hehe.