Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sender deg alle klemmer i verden. Selv om jeg vet at ikke det hjelper deg, så er det det eneste jeg kan tilby. Samt masse, masse omtanke. Så trist.Jeg kan tas vekk fra lista, ser ut til å gå skikkelig galt her dessverre![]()

Det var veldig trist å høreJeg kan tas vekk fra lista, ser ut til å gå skikkelig galt her dessverre![]()

Det var vondt å lese..! Håper det går din vei raskt!Jeg kan tas vekk fra lista, ser ut til å gå skikkelig galt her dessverre![]()

Lar stjerna ståDenne graviditeten ser ikke ut til å gå veien denne gangen heller, så jeg også kan taes bort fra lista.![]()
![]()
det var trist å lese å håper du blir fort gravid igjen 
Så tristDenne graviditeten ser ikke ut til å gå veien denne gangen heller, så jeg også kan taes bort fra lista.![]()
![]()

Så leitDenne graviditeten ser ikke ut til å gå veien denne gangen heller, så jeg også kan taes bort fra lista.![]()
![]()

Så trist. Håper du har støttende folk rundt deg. Lykke til videreDenne graviditeten ser ikke ut til å gå veien denne gangen heller, så jeg også kan taes bort fra lista.![]()
![]()

Det var veldig tristDenne graviditeten ser ikke ut til å gå veien denne gangen heller, så jeg også kan taes bort fra lista.![]()
![]()

NeeeeiiiiiJeg kan dessverre fjernes fra lista.

Så utrolig trist! Føler så med degDenne graviditeten ser ikke ut til å gå veien denne gangen heller, så jeg også kan taes bort fra lista.![]()
![]()
Uff.. Det var trist, ta vare på deg selv og masse lykke til videreJeg kan også fjernes fra lista![]()

Utrolig trist å høre om dere som må fjernes, sender en varm klemJeg kan også fjernes fra lista![]()