TERMINLISTE DESEMBER 2022

Jeg kan flyttes fra termin 04.12 til 08.12 :)

Nøttelita - 39 - B4 - nyttårsaften :hilarious:

ChubbyN - 32 - b3 - vet ikke - 03/01​

Jeg kan nok strykes fra lista. Det kommer større mengder med friskt blod i dag.

Jeg kan nok strykes fra lista. Det kommer større mengder med friskt blod i dag.

Ånei… :sorry: det var vondt å lese. Men ikke gi opp håpet helt 100% ennå da, jeg har hatt blødning.. og hcg øker likevel fint. Trodde selv at blødninger og svangerskap nærmest var en myte, til jeg opplevde det selv nå.. at det stoppet og gikk over.

Ånei… :sorry: det var vondt å lese. Men ikke gi opp håpet helt 100% ennå da, jeg har hatt blødning.. og hcg øker likevel fint. Trodde selv at blødninger og svangerskap nærmest var en myte, til jeg opplevde det selv nå.. at det stoppet og gikk over.

Blødning i svangerskapet er mye vanligere enn man skulle tro, og jeg syns det er synd at det ikke snakkes mer åpent om! Opplevde det selv med førstemann fra uke åtte til ti. Grusomt :depressed:
Krysser fingrene for dere, lykke til! :Heartred

Har blødd som en mens så langt i dag, satte inn to embryo og har ikke fått noen TUL enda, så aner ikke om det har vært en eller to heller. Har mista håpet litt nå om at vi noen gang kommer til å få flere barn:(

Har blødd som en mens så langt i dag, satte inn to embryo og har ikke fått noen TUL enda, så aner ikke om det har vært en eller to heller. Har mista håpet litt nå om at vi noen gang kommer til å få flere barn:(

Åh, så utrolig trist å høre! Håper det går veien for dere:Heartred

Back
Topp