Fjelluft93 - 28 - B2 - Haugesund - 24/12
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Får festet den når vi har over 5000 innleggSkal vi få denne tråden festet øverst?
Så mye lettere å finne da![]()
Jeg kan nok strykes fra lista. Det kommer større mengder med friskt blod i dag.
det var vondt å lese. Men ikke gi opp håpet helt 100% ennå da, jeg har hatt blødning.. og hcg øker likevel fint. Trodde selv at blødninger og svangerskap nærmest var en myte, til jeg opplevde det selv nå.. at det stoppet og gikk over.Ånei…det var vondt å lese. Men ikke gi opp håpet helt 100% ennå da, jeg har hatt blødning.. og hcg øker likevel fint. Trodde selv at blødninger og svangerskap nærmest var en myte, til jeg opplevde det selv nå.. at det stoppet og gikk over.

Har blødd som en mens så langt i dag, satte inn to embryo og har ikke fått noen TUL enda, så aner ikke om det har vært en eller to heller. Har mista håpet litt nå om at vi noen gang kommer til å få flere barnÅnei…det var vondt å lese. Men ikke gi opp håpet helt 100% ennå da, jeg har hatt blødning.. og hcg øker likevel fint. Trodde selv at blødninger og svangerskap nærmest var en myte, til jeg opplevde det selv nå.. at det stoppet og gikk over.
Har blødd som en mens så langt i dag, satte inn to embryo og har ikke fått noen TUL enda, så aner ikke om det har vært en eller to heller. Har mista håpet litt nå om at vi noen gang kommer til å få flere barn![]()