Så rart, har du skiftet nick? For jeg finner deg ikke på 29.12 ?
Ser jeg står på 14/12!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så rart, har du skiftet nick? For jeg finner deg ikke på 29.12 ?
Finner ingen innlegg som jeg har svart på, så tipper det er hun som hadde listen først som har lagt deg der da. Jeg ordnerSer jeg står på 14/12!?
Da har jeg fikset detJeg ble flyttet til 20.12 på OUL, ser jeg står hele to ganger på 17.12 og det er en jente
Da har jeg fikset det
Tusen takk setter veldig pris på dVil bare gi deg litt skryt for jobben du gjør med terminlisten
Velkommen☆ har lagt deg på lista.Termin 7. Desember. Jente
Velkommen skal du væreTermin 29.12 med jente<3
Velkommen! Vil du jeg skal skrive deg inn ?Jeg kommer så smått snikende her, ikke termin før 15/01 men på grunn av diverse kan det plutselig bli en ekstra julegave på oss. venter en lillebror
GjerneVelkommen! Vil du jeg skal skrive deg inn ?
Skal jeg skrive termin en annen dato?Gjerne
Neida, bare skriv 15/01.Skal jeg skrive termin en annen dato?
Da er du på lista hva er årsaken til evt tidligere fødsel ?Neida, bare skriv 15/01.
Har hatt en runde med prematurrier som ble stoppet med medikamenter, hvor også cervix ble påvirket. Ingen infeksjon eller noe så de vet ikke helt hvorfor jeg får det. Hadde det under første svangerskap også. Med strengt sengeleie gikk jeg til uke 39, denne gangen med en aktiv treåring er sengeleie uaktuelt - men håper og krysser fingrene for å gå til 2020!Da er du på lista hva er årsaken til evt tidligere fødsel ?
Så plagsomt da... Håper for degHar hatt en runde med prematurrier som ble stoppet med medikamenter, hvor også cervix ble påvirket. Ingen infeksjon eller noe så de vet ikke helt hvorfor jeg får det. Hadde det under første svangerskap også. Med strengt sengeleie gikk jeg til uke 39, denne gangen med en aktiv treåring er sengeleie uaktuelt - men håper og krysser fingrene for å gå til 2020!