~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Okei, har flyttet degHei igjen, har termin 19 desember istedenfor 17...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei, har flyttet degHei igjen, har termin 19 desember istedenfor 17...
Velkommen og gratulererHar termin 25.des og venter ein liten gutt. Hører til i akershus
Har lagt deg tilJeg har termin 06.12.19, venter en gutt. Elverum. Legg meg gjerne til
Har flyttet deg.Fått ny dato 26 desember (jente)
Du gjør en bra jobb!Da er listen oppdatert. Som noen av dere vet har jeg (og datteren min) vært ganske syk en periode og jeg har ikke hatt overskudd til noe annet enn meg selv og mine så listen har blitt litt glemt. Men satser på jeg klarer holde følge nå send meg gjerne en pm eller quote meg om det er noe.
Tusen tusen takk, det var oppmuntrende å høreDu gjør en bra jobb!
Jeg vil gjerne oppdatere med kjønn: kabakaba venter en gutt den 30.desember.Da er listen oppdatert. Som noen av dere vet har jeg (og datteren min) vært ganske syk en periode og jeg har ikke hatt overskudd til noe annet enn meg selv og mine så listen har blitt litt glemt. Men satser på jeg klarer holde følge nå send meg gjerne en pm eller quote meg om det er noe.
Fikset!Jeg vil gjerne oppdatere med kjønn: kabakaba venter en gutt den 30.desember.
Har flyttet degEndret til 21 desember
Velkommen inn hitVenter en gutt 31.desember=)
Vil du jeg skal endre det ?Har UL termin 29/12, men blir mest sannsynlig planlagt KS 20/12.
Så godt med en dato. Kan jeg spørre hvorfor det blir sectio ?Da har jeg fått fastsatt dato for keisersnitt med nr 3, så termin er nå 27 desember
Vil du jeg skal endre det ?
Så rart, har du skiftet nick? For jeg finner deg ikke på 29.12 ?Har UL termin 29/12, men blir mest sannsynlig planlagt KS 20/12.