Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan du legge inn brukernavn også?34 år (35 ved fødsel) - B1 - St.olavs - 1/8 2024
Litt redd for å dele, da risikoen er stor for at lilleblopp ikke blir boende
Kan du bruke denne? Litt lettere å legge inn i terminlisten daLykkeHei, melder meg på første barn, 40 år, termindato 15. august. Lillehammer håper jeg blir her
SånnKan du legge inn brukernavn også?
Nick - alder - barn i rekken - fødested - termindato
Så trist å høreDu kan ta meg bort fra lista..
Tusen takk for all støtte og heiarop, det har vært en glede å være her med dere i disse dagene
Ønsker dere masse lykke til videre med spirene deres
Søren heller, var ikke sånn det skulle gå Hadde håpet i det lengste for deg Håper den sitter igjen snartDu kan ta meg bort fra lista..
Tusen takk for all støtte og heiarop, det har vært en glede å være her med dere i disse dagene
Åneiii, dette var kjipt Håpet så veldig for deg at det skulle går braDu kan ta meg bort fra lista..
Søren heller, var ikke sånn det skulle gå Hadde håpet i det lengste for deg Håper den sitter igjen snart
Tusen takk jeg hadde troa på at det skulle ta seg opp, lenge. Hadde så sterk følelse for august baby, så dette er bare trist. Har hatt sterke (!) smerter i dag, og testene er litt svakere, så regner med mensen kommer snart. Tanken på å starte prøvingen igjen gjør meg motløs...Åneiii, dette var kjipt Håpet så veldig for deg at det skulle går bra
Trist at det ikke blir augustbaby og leit at du ikke skal henge her med oss, så koselig å skravle med deg.
Masse lykke til du også, håper det klaffer snart
Så trist å høre det er så vondt det der, ta vare på deg selv og unn deg noe ekstra godt nåDu kan ta meg bort fra lista..
Takk utrolig hvor knytta du blir på så kort tidSå trist å høre det er så vondt det der, ta vare på deg selv og unn deg noe ekstra godt nå
Det var jo ikke sånn det skulle gå . Du skulle jo være her helt til augustDu kan ta meg bort fra lista..
Huff ja, det er veldig trist. Gjør så utrolig vondt å miste, så ta godt vare på deg selv og ta den tiden du trenger for å komme gjennom detTusen takk jeg hadde troa på at det skulle ta seg opp, lenge. Hadde så sterk følelse for august baby, så dette er bare trist. Har hatt sterke (!) smerter i dag, og testene er litt svakere, så regner med mensen kommer snart. Tanken på å starte prøvingen igjen gjør meg motløs...
Veldig koselig å skravle med dere, og kjempetrist å forlate dere
Håper virkelig spirene deres sitter til termin