Terminliste august 2024

34 år (35 ved fødsel) - B1 - St.olavs - 1/8 2024 ✨

Litt redd for å dele, da risikoen er stor for at lilleblopp ikke blir boende❤️
Kan du legge inn brukernavn også? :)
Nick - alder - barn i rekken - fødested - termindato
 
Lykke❤️Hei, melder meg på første barn, 40 år, termindato 15. august. Lillehammer håper jeg blir her
Kan du bruke denne? Litt lettere å legge inn i terminlisten da :)
Nick - alder - barn i rekken - fødested - termindato
 
Du kan ta meg bort fra lista..

Tusen takk for all støtte og heiarop, det har vært en glede å være her med dere i disse dagene ❤️

Ønsker dere masse lykke til videre med spirene deres :love017
Søren heller, var ikke sånn det skulle gå :smiley-angry017 Hadde håpet i det lengste for deg :Heartred Håper den sitter igjen snart :Heartred
 
Du kan ta meg bort fra lista..

Tusen takk for all støtte og heiarop, det har vært en glede å være her med dere i disse dagene ❤️

Ønsker dere masse lykke til videre med spirene deres :love017
Åneiii, dette var kjipt :( Håpet så veldig for deg at det skulle går bra :Heartred
Trist at det ikke blir augustbaby og leit at du ikke skal henge her med oss, så koselig å skravle med deg.

Masse lykke til du også, håper det klaffer snart:Heartred
 
Søren heller, var ikke sånn det skulle gå :smiley-angry017 Hadde håpet i det lengste for deg :Heartred Håper den sitter igjen snart :Heartred
Åneiii, dette var kjipt :( Håpet så veldig for deg at det skulle går bra :Heartred
Trist at det ikke blir augustbaby og leit at du ikke skal henge her med oss, så koselig å skravle med deg.

Masse lykke til du også, håper det klaffer snart:Heartred
Tusen takk❤️ jeg hadde troa på at det skulle ta seg opp, lenge. Hadde så sterk følelse for august baby, så dette er bare trist. Har hatt sterke (!) smerter i dag, og testene er litt svakere, så regner med mensen kommer snart. Tanken på å starte prøvingen igjen gjør meg motløs...

Veldig koselig å skravle med dere, og kjempetrist å forlate dere :sad010
Håper virkelig spirene deres sitter til termin ❤️❤️
 
Du kan ta meg bort fra lista..

Tusen takk for all støtte og heiarop, det har vært en glede å være her med dere i disse dagene ❤️

Ønsker dere masse lykke til videre med spirene deres :love017
Så trist å høre ❤️ det er så vondt det der, ta vare på deg selv og unn deg noe ekstra godt nå ❤️
 
Du kan ta meg bort fra lista..

Tusen takk for all støtte og heiarop, det har vært en glede å være her med dere i disse dagene ❤️

Ønsker dere masse lykke til videre med spirene deres :love017
Det var jo ikke sånn det skulle gå ❤️. Du skulle jo være her helt til august ❤️

Håper det det sitter en ny spire snart og at det blir en termin spire ❤️
 
Tusen takk❤️ jeg hadde troa på at det skulle ta seg opp, lenge. Hadde så sterk følelse for august baby, så dette er bare trist. Har hatt sterke (!) smerter i dag, og testene er litt svakere, så regner med mensen kommer snart. Tanken på å starte prøvingen igjen gjør meg motløs...

Veldig koselig å skravle med dere, og kjempetrist å forlate dere :sad010
Håper virkelig spirene deres sitter til termin ❤️❤️
Huff ja, det er veldig trist. Gjør så utrolig vondt å miste, så ta godt vare på deg selv og ta den tiden du trenger for å komme gjennom det :Heartred
 
Back
Topp