Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De ser like sterke ut for meg, bare at det kan være forskjell på hvor mye farge det er i hver testVeldig ønsket barn og har blitt testegærn. Synes testen I dag dpo 23 er litt svakere enn på dpo 21, men samtidig så er jo kontrollstreken svakere, så det er kanskje bare det..
Takk for svar, man må liksom bare høre det fra noen andre, haha! Har så mye murringer også, så det gjør meg litt klinkokos!De ser like sterke ut for meg, bare at det kan være forskjell på hvor mye farge det er i hver test
Ja vet hvordan det er.. jeg hadde trege stigninger trodde jeg, men de er heeelt normale. Fant ut at metode sine tester gir mye svakere utslag enn babyplan! Man er jo så usikker. Første babyen også så det er så mye i hodetTakk for svar, man må liksom bare høre det fra noen andre, haha! Har så mye murringer også, så det gjør meg litt klinkokos!
Ja, mye i hodet, ved første testet jeg liksom en gang og så var jeg gravid for alltid. Nå etter abort og exu så er jeg så mye mer redd..Ja vet hvordan det er.. jeg hadde trege stigninger trodde jeg, men de er heeelt normale. Fant ut at metode sine tester gir mye svakere utslag enn babyplan! Man er jo så usikker. Første babyen også så det er så mye i hodet
Det er jo det verste man kan være borti, så det er klart man er redd. Vi er faktisk på samme dpo dag! 23 jeg også, 5+3. Større og ømme pupper og murringer/stikkinger nedentilJa, mye i hodet, ved første testet jeg liksom en gang og så var jeg gravid for alltid. Nå etter abort og exu så er jeg så mye mer redd..
Det er jo det verste man kan være borti, så det er klart man er redd. Vi er faktisk på samme dpo dag! 23 jeg også, 5+3. Større og ømme pupper og murringer/stikkinger nedentilJa, mye i hodet, ved første testet jeg liksom en gang og så var jeg gravid for alltid. Nå etter abort og exu så er jeg så mye mer redd..
Så gøy! Fikk 3+ på digital I dag, så nå skal jeg forsøke å slappa avDet er jo det verste man kan være borti, så det er klart man er redd. Vi er faktisk på samme dpo dag! 23 jeg også, 5+3. Større og ømme pupper og murringer/stikkinger nedentil
Så braSå gøy! Fikk 3+ på digital I dag, så nå skal jeg forsøke å slappa av
Kan du legge på brukernavnet ditt først?25-b1-Trondheim- 9.august