TERMINLISTE AUGUST 2018 - etter OUL

Velkommen :) artig å se at det er flere som holder til i Molde området.
Ser ut som jeg å skal føde i ksu pga sommerstengt etter jazzen.
Alltid kjekt med folk fra området! [emoji4] Ja, blir litt trist av hele greia, igrunn. Spesielt siden jeg bor i gåavstand fra Molde Sykehus [emoji17] Menmen. Sånn er det bare. Ksu er sikkert bra det og, og mindre to rundt oss siden sikkert ikke mange enn nærmeste familie gidder å ta turen [emoji6]

Etter OUL ble vi satt til 18.08, ser ut til å bli en liten gutt [emoji170], sus

Alltid kjekt med folk fra området! [emoji4] Ja, blir litt trist av hele greia, igrunn. Spesielt siden jeg bor i gåavstand fra Molde Sykehus [emoji17] Menmen. Sånn er det bare. Ksu er sikkert bra det og, og mindre to rundt oss siden sikkert ikke mange enn nærmeste familie gidder å ta turen [emoji6]

Greit å få litt fred på barsel å. Har ikke mye familie i Kristiansund selv så blir vel ikke mye besøk.

Da er listen oppdatert!

Koselig luringen endelig ville avsløre seg, krølle ...:Heartblue

Jepp. Allerede lang (95-persentil) og tynn (25-persentil mage), så ny vekstestimering planlagt om to og tre uker. (Nekter å komme i påskeferien).

Har de andre to typ vært lange og "smale"?

Har de andre to typ vært lange og "smale"?

Ja, begge har vært ukentlig vurdert halve svangerskapet med tanke på når de skulle hentes ut. Sistemann var 52 cm lang og 2500g. Innovermage... De er for såvidt lange og tynne ennå. Eldste er 155 cm høy og 32 kg.

Ja, begge har vært ukentlig vurdert halve svangerskapet med tanke på når de skulle hentes ut. Sistemann var 52 cm lang og 2500g. Innovermage... De er for såvidt lange og tynne ennå. Eldste er 155 cm høy og 32 kg.

Han er høyere enn min (straks) 12 åring! :D Vittig det er så forskjell. Mine har aldri vært spesielt tunge heller, men de er korte. Vet ikke hvor de har det fra, både jeg og mannen er over snittet for vårt kjønn, og selv var jeg alltid den høyeste jenta i klassen. Jeg tipper de plutselig skyter fart begge to. Vi får se.

Oppdatert

17.august - 2 jenter:Heartpink:Heartpink

Oppdatert!

Spent på hvor mange «vet ikke» som er gutt og jente jeg, føler meg like spent som dere som ikke vet må være :hilarious:

Ny termin etter oul idag: 17.august.. Kjønn vil jeg ikke gå ut med på åpent:)

Back
Topp