TERMINLISTE AUGUST 2018 - etter OUL

Hei!

Jeg er ny på forumet, og var på UL i dag. Antatt termin ble satt til 14. august, og de trodde det var en jente ❤ Gleder meg veldig til å bli mamma for første gang. Hører til i Molde, men de sommerstenger til 20. august. Så med mindre mini er medgjørelig å holder seg inne en uke ekstra, må jeg føde i Kristiansund.

Skjønner omtrent halvparten av forkortelsene, og skjønner jeg må gjøre meg godt kjent på forumet Veldig kjekt med en slik gruppe!

Velkommen til deg - listen er nå oppdatert igjen.

Du kan skrive UNN Tromsø på meg 12.aug :)

Har ligget på en annen terminliste før, men den aner jeg ikke hvor er nå [emoji1] Termin flyttet fra 23.august til 17.august! [emoji7] Venter en prinsesse [emoji177][emoji177]

Etter OUL i går er ny termin 02.08.18 og vi venter en jente:Heartred Skal føde på Ahus:)

Har ligget på en annen terminliste før, men den aner jeg ikke hvor er nå [emoji1] Termin flyttet fra 23.august til 17.august! [emoji7] Venter en prinsesse [emoji177][emoji177]

Vi har laget ny liste med endelig termin etter OUL, og har valgt å bare oppdatere én liste, så den andre er nok "utdatert" nå. Her fører vi bare på alle som har vært på OUL og skriver her, og på den måten får vi liksom fulgt liste på de som fortsatt er her og ikke har falt fra underveis, på godt og vondt.

Listen er nå oppdatert! :)

Oppdatert!

Oppdatert

Hei!

Jeg er ny på forumet, og var på UL i dag. Antatt termin ble satt til 14. august, og de trodde det var en jente [emoji173] Gleder meg veldig til å bli mamma for første gang. Hører til i Molde, men de sommerstenger til 20. august. Så med mindre mini er medgjørelig å holder seg inne en uke ekstra, må jeg føde i Kristiansund.

Skjønner omtrent halvparten av forkortelsene, og skjønner jeg må gjøre meg godt kjent på forumet Veldig kjekt med en slik gruppe!

Velkommen :) artig å se at det er flere som holder til i Molde området.
Ser ut som jeg å skal føde i ksu pga sommerstengt etter jazzen.

Jøss, blir en travel dag på Sørlandet den 13.august!

Back
Topp