TERMINLISTE AUGUST 2018 - etter OUL

Oppdatert!

Mistymya: Kid’n kommer nå den kommer uansett og vips ...du får evt overtidsvurdering en uke tidligere da! :p

Jepp. Den gjør vel det. Var egentlig forberedt på et par dager andre veien. Vil virkelig ikke bli satt i gang, så håper på terminfødsel. [emoji4]

Jepp. Den gjør vel det. Var egentlig forberedt på et par dager andre veien. Vil virkelig ikke bli satt i gang, så håper på terminfødsel. [emoji4]

Ser den. Jeg har kun positiv opplevelse med å bli satt igang forøvrig, første fødsel. Det gikk over all forventning, bare så du ikke gruer deg unødvendig, med mindre du selv har en negativ erfaring da. Satser uansett på at kroppen gjør jobben før den tid.

Ble bekreftet jente og 9. august her.

Oppdatert

Oppdatert igjen. Rauser jo inn her, så må ha litt "kontroll".

Flink du :) Takk for at du har tatt over stafettpinnen ❤️

Kunne du fått moderator til å feste denne tråden og ikke den jeg hadde?

Flink du :) Takk for at du har tatt over stafettpinnen ❤️

Kunne du fått moderator til å feste denne tråden og ikke den jeg hadde?

Jepp. Dvs. den ligger jo linket i "våre viktigste tråder", men kan be om å fjerne din fra festing, så det bare blir den samlingen med linker til de trådene som er mest brukt? Eller?

Jepp. Dvs. den ligger jo linket i "våre viktigste tråder", men kan be om å fjerne din fra festing, så det bare blir den samlingen med linker til de trådene som er mest brukt? Eller?

Ja, eventuelt få festet denne også. Er jo det eneste mange ser :)

Ser den. Jeg har kun positiv opplevelse med å bli satt igang forøvrig, første fødsel. Det gikk over all forventning, bare så du ikke gruer deg unødvendig, med mindre du selv har en negativ erfaring da. Satser uansett på at kroppen gjør jobben før den tid.

Har dessverre ikke samme opplevelse. Ikke satt i gang pga. overtid, men vannavgang uten rier. Var veldig langtekkelig og følte med som pasient med ledninger overalt. Denne gangen vil jeg bare føde. Helt naturlig [emoji41]! I badekar [emoji1393]...

Men det gikk jo helt fint altså :)

Ble flytta til 6 august [emoji173]️ fikk ikke vite kjønn :p

Back
Topp