TERMINLISTE AUGUST 2018 - etter OUL

Gratulerer med vel overstått UL og hhv gutt og jente, Smulte og Beingebær! :smiley-bounce015

Ny termin 28.07 faktisk. Men eg reknar med det blir overtid, og dessuten har eg meget god erfaring med augustgrupper, så held meg her :angelic: :happy:

Veldig fin dato da! ;)

Ja, legen min har etter antatt siste mens satt 2. augusr som termin. Det hadde jeg som menstermin med forrigemann også, selv om hun kom i slutten av juli, på OUL-termin. Nå har jo TUL satt termin til 8. august, men jeg er spent på hva OUL sier. Uansett håper jeg å styre unna bursdagen til frøkna.
Ja det forstår jeg :) samtidig er det praktisk at de har bursdag nær hverandre så kan de feire familieselskap sammen :D blir spennende å se ja.

Ja det forstår jeg :) samtidig er det praktisk at de har bursdag nær hverandre så kan de feire familieselskap sammen :D blir spennende å se ja.

Forsåvidt. Nå er det litt betente familieforhold her, vært i mange år på min manns side, og det har vært litt halvt ifht familiebursdag. Men ellers ja. Skulle generelt gjerne unngått sommerferien jeg, men men ...

Oppdatert

Oppdatert.

Oppdatert

Ble flyttet en hel uke bakover. Ny termin er 27. juli mot 3. august. Stemmer ikke med el tester og blir jo el bare 6 dager etter første dag i siste mens. Men, men. Det blir vel stående ;)

Oppdatert!

Mistymya: Kid’n kommer nå den kommer uansett og vips ...du får evt overtidsvurdering en uke tidligere da! :p

Back
Topp