Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så trist å høre, jeg endrer deg til et hjerte på terminlistenBegynt å blø veldig, så jeg kan slettes fra lista. Lykke til alle sammen
Klem til degMine tester blir bare svakere, så jeg kan fjernes fra lista Håper mensen kommer raskt, så jeg kanskje kan begynne på IVF-forsøk nr 2 neste syklus.
Nei Gode klemmer til degMine tester blir bare svakere, så jeg kan fjernes fra lista Håper mensen kommer raskt, så jeg kanskje kan begynne på IVF-forsøk nr 2 neste syklus.
Vis vedlegget 441824
17 dpo, 4+3
Det var jo ikke sånn det skulle gå, men testene har vært svake fra starten. Må bare håpe det klaffer neste syklus. Håper det holder hele veien for deg og dere andreNei Gode klemmer til deg
Håpte så inderlig at vi skulle fullføre dette sammen Håper det klaffer neste syklusDet var jo ikke sånn det skulle gå, men testene har vært svake fra starten. Må bare håpe det klaffer neste syklus. Håper det holder hele veien for deg og dere andre
Mine tester blir bare svakere, så jeg kan fjernes fra lista Håper mensen kommer raskt, så jeg kanskje kan begynne på IVF-forsøk nr 2 neste syklus.
Vis vedlegget 441824
17 dpo, 4+3