Terminliste - April 2016

30 april :)

Last edited:
Du er heldig :) Har faktisk lyst på tvillinger! Men hvilken uke så dem det da? :) Skal sannsynlig ha tidlig UL pga sjangsen for flerlinger, så lurer litt :)
Vi fikk tidlig ul pga blødninger samt at jeg har høyt stoffskifte. Trodde vi var 8 uker akkurat, men viste seg å være 6+2 når vi var der, og da så de allerede to stk :)

No fikk æ t nicknavnet. Menstermin e 18. April, men ut i fra unnfangelse e den 26. april. Så e litt usikker på ka som blir mest korrekt?!

Termin 18. April

Jeg er litt usikker på om jeg har termin 30 april eller 2mai.. Kommer ann på om jeg skal følge eggløsningen eller mense. Noen som vet?

No fikk æ t nicknavnet. Menstermin e 18. April, men ut i fra unnfangelse e den 26. april. Så e litt usikker på ka som blir mest korrekt?!

Hvis du har kontroll på unfangelsesdato så vil jeg tro den kan stemme? Uansett, dette er jo bare foreløpig, så det har ikke all verden å si. Jeg setter deg opp på det du ønsker, og så endrer vi evt ved ultralyd. Foreløpig står du på 26, så si ifra om du vil endre :)

Foreløbig termin 27. April men var på ultralyd i dag og er kanskje litt kortere på vei,ny ultralyd om 2 uker så får se hva han ser da :-)

Ifølge terminkalkulatorer står terminen min til 25. april, noen sier 26. april og, men vi satser på 25. april frem til OUL eller tidlig ultralyd :)

Back
Topp