Cat_0601
Andre møte med forumet
Du er heldig Har faktisk lyst på tvillinger! Men hvilken uke så dem det da? Skal sannsynlig ha tidlig UL pga sjangsen for flerlinger, så lurer littVar på ultralyd og fikk se to stk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er heldig Har faktisk lyst på tvillinger! Men hvilken uke så dem det da? Skal sannsynlig ha tidlig UL pga sjangsen for flerlinger, så lurer littVar på ultralyd og fikk se to stk
14 april 2016 - med tvillinger :O
Ja første termin var 3 april, nå har vi fått ca 15, men enda usikkert.Men du sto første på 03? Bare så jeg vet at det var riktig å fjerne den.
Vi fikk tidlig ul pga blødninger samt at jeg har høyt stoffskifte. Trodde vi var 8 uker akkurat, men viste seg å være 6+2 når vi var der, og da så de allerede to stkDu er heldig Har faktisk lyst på tvillinger! Men hvilken uke så dem det da? Skal sannsynlig ha tidlig UL pga sjangsen for flerlinger, så lurer litt
Åååååh så syyyykt gøøøøyyy Heldiggriser Morsomt å se
Dette er innvendig. De to er så små når de bare er 6 uker, slik at de vises ikke med ul på magenSorry at jeg spør og graver, men hviken type ultralyd tok dere? Dette er vel vanlig utpå magen ja? Ikke innvendig ultralyd?
No fikk æ t nicknavnet. Menstermin e 18. April, men ut i fra unnfangelse e den 26. april. Så e litt usikker på ka som blir mest korrekt?!