Terminliste - April 2016

30.april på meg! Hipp hurra og jippi jaja!! Vi satset alt på April - baby også ble jeg søren meg gravid med termin 30.april! Akkurat innafor! Det er helt sykt! Og det morsomme er at terminkalkulatoren regnet befruktningen til bursdagen min! I såfall tidenes bursdagsgave! ❤
Hehe, gøy og velkommen i klubben!

Gullbolla 30
ToBlirSnartTilTre<3 tidl jennimor
malrodien 28
MammaMia87 10
Tenkt på en ting...
Vi skal ikke skrive fødested sammen med termindato?
Kan kanskje være interessant for noen som kommer fra samme landsdel med terminer på nesten samme dato?
F.eks.
19 april
Belka, Skien

Er det stemning for dette? Eller skal vi vente til jeg lager en ny liste når det nærmer seg OUL? :) Jeg regner med at en del vil falle fra av forskjellige årsaker. Det er ikke alle som er aktive etter en stund, så kanskje vente litt før vi avanserer listen? :) Blir ryddigere. Men bare en tanke. Jeg redigerer hvis dere vil :)

Gullbolla 30
ToBlirSnartTilTre<3 tidl jennimor
malrodien 28
MammaMia87 10

Er det stemning for dette? Eller skal vi vente til jeg lager en ny liste når det nærmer seg OUL? :) Jeg regner med at en del vil falle fra av forskjellige årsaker. Det er ikke alle som er aktive etter en stund, så kanskje vente litt før vi avanserer listen? :) Blir ryddigere. Men bare en tanke. Jeg redigerer hvis dere vil :)
For min del kan vi godt vente til OUL :)

Back
Topp