Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, gøy og velkommen i klubben!30.april på meg! Hipp hurra og jippi jaja!! Vi satset alt på April - baby også ble jeg søren meg gravid med termin 30.april! Akkurat innafor! Det er helt sykt! Og det morsomme er at terminkalkulatoren regnet befruktningen til bursdagen min! I såfall tidenes bursdagsgave! ❤
Tenkt på en ting...
Vi skal ikke skrive fødested sammen med termindato?
Kan kanskje være interessant for noen som kommer fra samme landsdel med terminer på nesten samme dato?
F.eks.
19 april
Belka, Skien
14 april 2016 - med tvillinger :O
For min del kan vi godt vente til OULGullbolla 30
ToBlirSnartTilTre<3 tidl jennimor
malrodien 28
MammaMia87 10
Er det stemning for dette? Eller skal vi vente til jeg lager en ny liste når det nærmer seg OUL? Jeg regner med at en del vil falle fra av forskjellige årsaker. Det er ikke alle som er aktive etter en stund, så kanskje vente litt før vi avanserer listen? Blir ryddigere. Men bare en tanke. Jeg redigerer hvis dere vil
Hvordan vet du det så tidlig at det er flere der inn14 april 2016 - med tvillinger :O
Takk! Gleder meg til bli bedre kjent med gjengen her inne!Hehe, gøy og velkommen i klubben!
Var på ultralyd og fikk se to stkHvordan vet du det så tidlig at det er flere der inn