Terminliste❤️

En tråd i 'Mars 2020' startet av Bratta, 25 Jun 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Preggi2017 Elsker forumet Marsboere 2020

Trenger ikke være at det går galt. Jeg hadde også litt brun utflod på den tiden. Har også hatt murringer. Men fikk se et hjerte som slo senest på mandag.

Krysser fingrene for at alt er i orden med din også :Heartred

2. Bratta Blir kjent med forumet

Da har jeg endelig fått rota meg til og oppdatert lista:) Det ble mange og ta igjen så dere får unnskylde meg om noen er glemt og evt gi meg en påminnelse. Men jeg tror alle som har skrevet seg på har kommet med nå:)

• Liker Liker x 1
  3. Ønske. Glad i forumet Tilgangsansvarlig Julikulene 2020

I dags forskjell på oss ☺️ ahus her. Hvor bor du?

4. Ønske. Glad i forumet Tilgangsansvarlig Julikulene 2020

1 dag forskjell på oss ☺️ skal også på ahus. Hvor bor du?

5. LeneB Forumet er livet Marsboere 2020 Oktoberskatter 2014

I Nannestad :) du da? :)

6. Ønske. Glad i forumet Tilgangsansvarlig Julikulene 2020

Lørenskog ☺️ bor 10 min unna ahus kan nesten vente til ungen er på vei ut

7. Lykke-mars-2020 Blir kjent med forumet

Ja Bodø. Å så spennende da :happy: har du flere alternativer å velge mellom eller, siden du sier muligens?

8. Yttersia Flørter med forumet

Hører til Vesterålen, men på grunn av komplikasjoner tidligere er jeg usikker på om jeg får lov til å føde her :rolleyes: Og dersom det blir snakk om overtid kommer mannen til å kreve at vi skal til Bodø :wacky: Sist gang ble ungen sendt dit uten oss etter fødselen.

9. Lykke-mars-2020 Blir kjent med forumet

Skjønner, da er vel det det beste ja, allefall hvis overtid. Huff, det må ha vært grusomt å få ungen sendt bort alene:sad010

10. Taus90 Flørter med forumet

20. Mars Ålesund

11. Lilje92 Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

Jeg kan fjernes fra lista da jeg har mistet.

12. Yttersia Flørter med forumet

Har hørt at det har blitt veldig bra i Bodø nå, så det er vel helt greit om vi må dit :) Ja, det var ikke det morsomste jeg har vært med på :rolleyes: Tok et par dager før jeg fikk reise etter, men pappaen dro ned dagen etter fødsel.

13. Ehl85 Andre møte med forumet

26.mars Ålesund

14. Blåbær20 Forelsket i forumet

28 mars.. usikker på sted

15. Kanskje det hadde vært lurt å ha ein "Våre viktigste tråder", slik at tråder som terminlista ikkje forsvinner? :)

Henta frå informasjonstråden til forumansvarleg:
    "Ofte er det mange tråder som blir klistret på toppen etter medlemmenes ønsker.
    Derfor vil vi svært gjerne at en av dere lage en tråd som heter noe med "Våre viktigste tråder", og i hovedinnlegget på den tråden legger dere linker til alle tråder som er viktige for dere. F.eks terminliste, skravletråd, middagsmenytråd, vogntråd, fødeliste osv osv ;)
    Eneste som skal stå på topp og ikke fjernes derifra er infoen fra moderatorstaben."

16. Nutella Gift med forumet Marsboere 2020

5.mars, Lillehammer eller Gjøvik sykehus

17. Linkar Blir kjent med forumet Marsboere 2020

Termin 15. Mars, Elverum eller Lillehammer.

Last edited: 24 Aug 2019
  18. Blomsterguri Betatt av forumet Marsboere 2020 Assistert-jentene Sommerfuglene

Har termin 17.mars, St.Olav hospital

19. Preggi2017 Elsker forumet Marsboere 2020

Gjort :) men hvordan lager jeg linker? :wacky:

20. Marker teksten du vil skal vere link på, trykk på knappen markert på bildet og lim linken inn der :)

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 1

Del denne siden