Terminliste❤️

Trist og høre:( Du ble skrevet opp tidligere i dag så da får du bestemme selv om jeg skal fjerne deg eller om du bare skal stå der enn så lenge

Fjern meg du. så sier jeg ifra om det skulle ha skjedd et mirakel og spiren har klamret seg fast.
 
ja desverre.. og føler meg rar i mage/livmor partiet. et ubehagelig trykk på en måte. nesten som menssmerter. uten at det helt er smerter..
Huff :( sender deg en klem
 
Trist og høre:( Du ble skrevet opp tidligere i dag så da får du bestemme selv om jeg skal fjerne deg eller om du bare skal stå der enn så lenge
I min forrige termingruppe (og andre og har jeg sett) har man under terminlista skrevet opp de vi har mistet underveis....
 
I min forrige termingruppe (og andre og har jeg sett) har man under terminlista skrevet opp de vi har mistet underveis....
Det har jeg ikke vært borti i mike forrige grupper, men det er en fin måte å vise at vi tenker på dem
 
Litt usikkert her, men ser ut til å vere rundt 17.mars, så det kan førast opp enn så lenge.
 
Burde vi ikke fått festet denne tråden på toppen snart? :happy:
Her er et svar på det fra en moderator litt tidligere i tråden.
Hei, Jeg kan gjøre det. Men jeg anbefaler dere å heller lage en "Våre viktigste tråder" Med linker til termintråder, OUL tråd, og andre ting man gjerne vil ha festet på toppen. Dette fordi det da blir mindre "festet" på toppen som kan bli litt irriterende om det blir for mange.
Det er bare å sende meg en melding når dere har bestemt dere for hvordan dere vil gjøre det :)
 
Back
Topp