*terminkrigen-er-slutt-skravletråd*

han skal være i 84 dager ;)
Vi gleder oss skikkelig!!! han har nå hvert på ambassaden og fått hentet passet sitt med visum! :D
Så utrolig deilig!! Som Sandbakk sier; gleder meg på din og Aminas vegne...Kommer sikkert til å bli utrolig godt for alle å ses igjen:) Og så får dere jo vært ordentlig i fred med rikelig plass, nå som dere har huset til bestemoren din for dere selv:)
 
Så utrolig deilig!! Som Sandbakk sier; gleder meg på din og Aminas vegne...Kommer sikkert til å bli utrolig godt for alle å ses igjen:) Og så får dere jo vært ordentlig i fred med rikelig plass, nå som dere har huset til bestemoren din for dere selv:)
Ja skal bli skikkelig herlig!
Har det ihvertfall i fred ifra mandagen ;) før det er det jo nesten fult hus her ;)
 
hei damer :)
Gud så godt konkurransen er over nå :)
jeg har vært på jobb i dag :)
Nå har je pakket badeklær så nå skal vi snart dra på babysvømming å ta undervannsbilder :)
 
hei damer :)
Gud så godt konkurransen er over nå :)
jeg har vært på jobb i dag :)
Nå har je pakket badeklær så nå skal vi snart dra på babysvømming å ta undervannsbilder :)
åhhh det pleier å bli fine bilder :) Da må vi få se med deg inne på skattekammeret :)
 
hei damer :)
Gud så godt konkurransen er over nå :)
jeg har vært på jobb i dag :)
Nå har je pakket badeklær så nå skal vi snart dra på babysvømming å ta undervannsbilder :)
Hei:D
Ja, nydelig at ting er som normalt her igjen..:p
Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app
 
Kjenner jeg gleder meg på din og Aminas vegne :) Utrulig kjekt for dere alle med familetid igjen :)
Ja du blir nok opptatt frue ;) Må vell ordne med roser i sengen,masasjolje og div og :p
hehe, tviler på at det blir sååå mye tid til å bli opptatt så mye som jeg stresser rundt ;)
 
Bare tull og rør...:rolleyes: bra den ikke varte så lenge denne gangen:D

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app
Ja det kunne blitt en veldig slitsom uke da ihvertfall!!!
 
God kveld!
Har vært på jobb i dag, og i ettermiddag bygget vi med duplo alle sammen og kosa oss.
Nå ligger jeg i senga, men må komme meg ut på stua snart, venter en tlf ang 17.mai.
 
Back
Topp