*terminkrigen-er-slutt-skravletråd*

Venternummer3

Juni12s tålmodige :)
VIP
Augustlykke 2015
MayDay2021
Tenkte det var deilig med en skravletråd om løst og fast, uten tull og tall :p

Hva skal dere i dag damer?
Vi har ikke store planer...Lillegutt er i utrolig mye bedre form i dag sammenlignet med i går. Så medisinene hjalp han tydeligvis veldig.Har hatt en ok natt og, og han leker og ordner for seg selv på gulvet i dag:)
 
Har ikke en helt god dag... Våknet med sår hals og hodepine..
Plss en liten frøken som fortsetter der hun slapp i går:(
I tillegg sprutregner det og er skikkelig kaldt:(
Dårlig dag med andre ord:)
 
Idag er det hage og slike ting som skal ordnes :)
Håper å få gjort mest mulig av ting idag så den kaotiske dagen imorgen ikke blir så ille
 
Sitter her med en smule bismak i munnen,men får ikke gjort noe med det nå desverre...
Knerten har hatt skikkelig rotenatt og! :(
Så spørst om det blir en liten dubb når han skal sove :)
Ellers så ligger jeg etter med klesvasken,så må prøve å hente meg inn igjen der og ;)
 
Sitter her med en smule bismak i munnen,men får ikke gjort noe med det nå desverre...
Knerten har hatt skikkelig rotenatt og! :(
Så spørst om det blir en liten dubb når han skal sove :)
Ellers så ligger jeg etter med klesvasken,så må prøve å hente meg inn igjen der og ;)
Dette går så bra :D
Høres kjedelig ut med rotenatt igjen da :(
 
Har ikke en helt god dag... Våknet med sår hals og hodepine..
Plss en liten frøken som fortsetter der hun slapp i går:(
I tillegg sprutregner det og er skikkelig kaldt:(
Dårlig dag med andre ord:)
Huff, nei det hørtes ikke ut som mye å rope hurra for :( Håper det bedrer seg utover dagen for dere begge!
 
Ja. Er så glad for at krigen er over. Her skal jeg og snuppa på en aldri så liten handletur når hun nå våkner etter første dupp. Så da blir jeg borte ltit. Ellers blir det bare kos og sløving etter vi kommer hjem igjen :)
 
Sitter her med en smule bismak i munnen,men får ikke gjort noe med det nå desverre...
Knerten har hatt skikkelig rotenatt og! :(
Så spørst om det blir en liten dubb når han skal sove :)
Ellers så ligger jeg etter med klesvasken,så må prøve å hente meg inn igjen der og ;)
Huff, er slitsomt med slike rotenetter. Og det har vi alle mann forståelse for..Tror de fleste bare er glade for at krigen er over :p Kos deg med klesvask :p
 
Huff, er slitsomt med slike rotenetter. Og det har vi alle mann forståelse for..Tror de fleste bare er glade for at krigen er over :p Kos deg med klesvask :p
Huff ja! Dette var siste krigen jeg deltar i ;)
Kan vurdere det om det KUN er lov til vanlig snakk og ikke leker ;) Og da evt den som har hatt mest snakk på en uke vinner ;) Og IKKE snittberegning! ;)
Knerten har fått igjennom sin første tann,så sikkert derfor han roter :)
Skal meinkose meg med klesvasken,for det er så gøy! :p
 
Huff ja! Dette var siste krigen jeg deltar i ;)
Kan vurdere det om det KUN er lov til vanlig snakk og ikke leker ;) Og da evt den som har hatt mest snakk på en uke vinner ;) Og IKKE snittberegning! ;)
Knerten har fått igjennom sin første tann,så sikkert derfor han roter :)
Skal meinkose meg med klesvasken,for det er så gøy! :p
Ja, tror nok de fleste av oss er lei av krig nå - iallefall tullekriger ;) Gratulerer så masse med første tann da. Greit at man finner ut at det er en grunn til rotingen :)
 
Står på jobb nå, og sliten etter mye surk på lillegutt i natt. Men etter jobb har jeg fri til neste tirsdag og det blir deilig :)
 
Har desverre ikke kunnet hjulpet dere fordi jeg har jobba så mye. Men ned alle tulletrådene har jeg også holdt meg unna. Synes det blir for dumt å skrive et ord.

Blir bedre å logge inn nå som krigen er slutt. Må på jobb i kveld også, så blir ikke tid til så mye annet i dag.
 
signerer dere andre her om at det ble litt for mye tull(denne gangen også:rolleyes: ), det tar jo nesten bort gleden av å skravle her inne når det blir slik.
jeg var ikke med denne gangen siden jeg skulle være borte i hele går. men har fulgt med på all dramaet:confused:

gleder meg til normal skravling her inne igjen:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Huff ja! Dette var siste krigen jeg deltar i ;)
Kan vurdere det om det KUN er lov til vanlig snakk og ikke leker ;) Og da evt den som har hatt mest snakk på en uke vinner ;) Og IKKE snittberegning! ;)
Knerten har fått igjennom sin første tann,så sikkert derfor han roter :)
Skal meinkose meg med klesvasken,for det er så gøy! :p
Helt enig!
Og hjeper ikke ha snitt beregning når folk jukser med det!
 
Når ankommer mannen din forresten? Fikk bare med meg at det ordnet seg :)
Imorgen! :D
Så imorgen begynner jeg dagen med innkjøp til bursdag og div litt slike ting, så kommer lillesøstra mi og skal være til lørdag, så skal jeg helst ta så mye av hagen som jeg kan idag og imorgen! :eek:

og mannen kommer da ved midnatt så jeg reiser herifra imorgen ved ti tiden antar jeg :)
Men amina skal jo også sove borte så må ordne henne :eek:
 
Hallo alle sammen!:D
Idag er det pakking, rydding, vasking osv.. Grit å gjøre sånt når jeg har fri og mannen også er hjemme..:)
I natt skal lillegutt sove hos min mamma... Gleder meg til å kanskje få noen timer med rolig søvn i natt!:p
 
Imorgen! :D
Så imorgen begynner jeg dagen med innkjøp til bursdag og div litt slike ting, så kommer lillesøstra mi og skal være til lørdag, så skal jeg helst ta så mye av hagen som jeg kan idag og imorgen! :eek:

og mannen kommer da ved midnatt så jeg reiser herifra imorgen ved ti tiden antar jeg :)
Men amina skal jo også sove borte så må ordne henne :eek:
Da høres det ut som at du har nok å henge fingrene i:) Hvor lenge skal mannen være? Regner med dere gleder dere veldig?!:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Da høres det ut som at du har nok å henge fingrene i:) Hvor lenge skal mannen være? Regner med dere gleder dere veldig?!:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
han skal være i 84 dager ;)
Vi gleder oss skikkelig!!! han har nå hvert på ambassaden og fått hentet passet sitt med visum! :D
 
han skal være i 84 dager ;)
Vi gleder oss skikkelig!!! han har nå hvert på ambassaden og fått hentet passet sitt med visum! :D
Kjenner jeg gleder meg på din og Aminas vegne :) Utrulig kjekt for dere alle med familetid igjen :)
Ja du blir nok opptatt frue ;) Må vell ordne med roser i sengen,masasjolje og div og :p
 
Back
Topp