Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tok tul i uke 12 hos gyn. Han sa at menstermin holdes til OUL![]()

Grunnen til det var at tul i uke 12 var ikke blitt tilgjengelig gratis for alle enda. Og inntil da tok en utganspunkte i OUL.
Her fikk jeg ikke noe indikasjon på at det ble fastsatt termin på tul, men fikk beskjed om at baby var perfekt størrelse i forhold til menstermin. Det ble ikke notert noe i helsekortet heller.Hei! Sniker fra januar. Dere som har vært på TUL rundt uke 12 (den vi får gratis), forholder jordmor/lege seg til eventuell ny termindato? Eller skal man holde på menstermin frem til OUL?
Samme her.Tok tul i uke 12 hos gyn. Han sa at menstermin holdes til OUL![]()
Den datoen jeg fikk på TUL i uke 12 i 2020 ble også termindato på OUL. Ul undersøkelse viste at jeg var noen dager kortere, men jm ville ta utgangspunktet i TUL terminen da den var mer korrekt.Interessant. Jeg har hørt at termin satt rundt uke 12 er mer presis, men har ikke noe henvise til her og nå. Ville isåfall vært greit om de som får TUL faktisk får forholde seg til datoen i uke 12. Men da praktiseres det nok forskjellig fra sted til sted.
så ikke rart det kan bli litt variasjoner.
og så ble jeg flyttet tilbake tre dager igjen på sist ULJeg ble flyttet frem tre dager på TUL fra 13+2 til 13+5, men hun endret ikke noe på termindato på helsekortet