Termindagen...

Termin til onsdag.
3. Uken med økende maserier nå!
Har gitt opp hele greia :p

Håper det skjer noe snart :-)
*sender over litt fødestøv*

Jeg for min del er så lei at jeg har blitt likegyldig til hele greia... :-/

Er 8 dager på overtid, så no venter eg berre på at torsdagen skal komme slik at eg blir satt igang. Om ho sku komme før det så er ho hjerteleg velkommen, men eg tviler på at det skjer.

Håper bebis kommer for torsdag! Og hvis ikke at dagarna bare flyr ivei tils dess! <3

Håper bebis kommer for torsdag! Og hvis ikke at dagarna bare flyr ivei tils dess! <3
Takk! :) prøver å unngå folk no for fy søren så mange tåpelige og teite kommentarer som dei kjem med pga baby ikkje har kommet... Fleir som får kommentarer på koffor ein ikkje har født enno?

Takk! :) prøver å unngå folk no for fy søren så mange tåpelige og teite kommentarer som dei kjem med pga baby ikkje har kommet... Fleir som får kommentarer på koffor ein ikkje har født enno?

Jaa samme her! Samboens familie har tippe konkurranse om når termin blir.. Får masse meldinger hele tiden...
Föler de er veldig slitsamt!!!!

Jaa samme her! Samboens familie har tippe konkurranse om når termin blir.. Får masse meldinger hele tiden...
Föler de er veldig slitsamt!!!!

Skal du på overtidskontroll på torsdag? Eller har du allerede vart på det så du vet at igangsettelse blir tors hvis inget annet skjer?

Skal du på overtidskontroll på torsdag? Eller har du allerede vart på det så du vet at igangsettelse blir tors hvis inget annet skjer?
Eg blir satt igang kl 11 på torsdag:) hadde overtidskontroll søndagen, så gru glede meg til torsdag. Håpe det ikkje tar så alt for lang tid og at eg overlever smertene :P

Eg blir satt igang kl 11 på torsdag:) hadde overtidskontroll søndagen, så gru glede meg til torsdag. Håpe det ikkje tar så alt for lang tid og at eg overlever smertene :P

Så spännande!! Kommer att gå så bra!! O smerterne kommer du klare kjempefint! Gruer meg selv, men skal ta epidural o lustgas vartfall til hjelp, håper de hjelper!

Lykke til hvis vi ikke skriver for torsdagen! <3

Back
Topp