Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for fødestøv! Vi deler på det, så kanskje det blir action på oss beggeHåper det skjer noe snart
*sender over litt fødestøv*
Jeg for min del er så lei at jeg har blitt likegyldig til hele greia... :-/
Takk for fødestøv! Vi deler på det, så kanskje det blir action på oss begge
Jo, er lov å være lei, men det kan jo fortsatt drøye for oss begge...Du vinner nok det løpet :-D
Har en evighet til termindagen den 20.april ;-) ..så jeg har vel egebtlig ikke lov å være lei ? :-/
Jo, er lov å være lei, men det kan jo fortsatt drøye for oss begge...
Er 8 dager på overtid, så no venter eg berre på at torsdagen skal komme slik at eg blir satt igang. Om ho sku komme før det så er ho hjerteleg velkommen, men eg tviler på at det skjer.
Takk! prøver å unngå folk no for fy søren så mange tåpelige og teite kommentarer som dei kjem med pga baby ikkje har kommet... Fleir som får kommentarer på koffor ein ikkje har født enno?Håper bebis kommer for torsdag! Og hvis ikke at dagarna bare flyr ivei tils dess! <3
Takk! prøver å unngå folk no for fy søren så mange tåpelige og teite kommentarer som dei kjem med pga baby ikkje har kommet... Fleir som får kommentarer på koffor ein ikkje har født enno?
Jaa samme her! Samboens familie har tippe konkurranse om når termin blir.. Får masse meldinger hele tiden...
Föler de er veldig slitsamt!!!!
Men husk, selv om dere ikke kjenner noe nå så kan det likevel hende at vannet går om fem minutt.
Jeg sender litt fødestøv til dere!
Eg blir satt igang kl 11 på torsdag hadde overtidskontroll søndagen, så gru glede meg til torsdag. Håpe det ikkje tar så alt for lang tid og at eg overlever smerteneSkal du på overtidskontroll på torsdag? Eller har du allerede vart på det så du vet at igangsettelse blir tors hvis inget annet skjer?
Eg blir satt igang kl 11 på torsdag hadde overtidskontroll søndagen, så gru glede meg til torsdag. Håpe det ikkje tar så alt for lang tid og at eg overlever smertene