Termindagen...

Selmaen

Glad i forumet
Da er termindagen her og babyen er fortsatt på innsiden... Kan ikke legge skjul på at jeg er en tanke overrasket. Storebror kom 5 uker før, og jeg hadde nok trodd som annengangs at jeg ikke skulle gå til termin - i hvert fall ikke over... Alt er foreløpig rolig i magehuset... Nå begynner jeg å bli utålmodig. Hvor mange av oss aprildamer har kommet til termin/passert?

Ah, misunner deg ikke. Jeg har aldri opplevd å komme til termindagen, så vet ikke hvordan det er, men kjenner jo jeg selv er meget utålmodig og lei, til tross for termin til fredag.... Håper det er helt stille hos deg før det brått skjer :)

Terningen min er i morgen, og det ser ikke ut som det kommer til å skje noe spesielt... Kjedelig.. Tenker at jeg bare får forberede meg på maks overtid, og heller bli positivt overrasket :p

Terningen min er i morgen, og det ser ikke ut som det kommer til å skje noe spesielt... Kjedelig.. Tenker at jeg bare får forberede meg på maks overtid, og heller bli positivt overrasket :p
Klarer liksom ikke å forberede meg på makstid, samt halve familien som ringer /sender sms hver dag og spør om noe er i gjære...

Klarer liksom ikke å forberede meg på makstid, samt halve familien som ringer /sender sms hver dag og spør om noe er i gjære...
Ja, er slitsomt når folk skal mase sånn.. Men prøver å tenke at de bare er nysgjerrig og ikke mener noe dumt med det.. Vi er hormonelle og slitne, så lett å reagere litt for sterkt på sånt, hehe :p

Å, sånt er fryktelig irriterende! Jeg syns det er så tankeløst av folk.
Håper babyen kommer snart!

Her er det litt over en uke til termin, men tror nok jeg å blir kjempe utålmodig hvis jeg kommer til termin og ingenting har skjedd! Håper du slipper å vente så lenge og at det skjer noe i løpet av dagen:);)

Her er det litt over en uke til termin, men tror nok jeg å blir kjempe utålmodig hvis jeg kommer til termin og ingenting har skjedd! Håper du slipper å vente så lenge og at det skjer noe i løpet av dagen:);)
Hehe, ingen action enda, så har ikke trua på dagen i dag...:rolleyes:

Termin om 3 dagar.. Er helt "dött" her.. Inga kjenninger eller noe. Kynnere bare..
Forrige uke hadde jeg masse ting, stickningar, nedpress, murriger, vonde regelbunde kynnere flere dager på rad.

Men nåå... Inget alls! :((

Har også termin i dag og ser virkelig ikke ut som om babyen vil ut noen gang for øyeblikket.. :-) sover dårlig om natta pga maserier,men disse forsvinner merkelig nok på dagtid så dette kan nok ta sin tid og kjenner at jeg også er veldig utålmodig!

Har termin til lørdag og her er det forholdsvis rolig..
Eller, babyen har fest i magen og noen sterke kynnere iløpet av dagen.

Dere som har født før: hvordan oppførte babyen seg i magen i dagene før og rundt selve fødselsdagen? Er veldig spent på det kjenner jeg :)

Er 8 dager på overtid, så no venter eg berre på at torsdagen skal komme slik at eg blir satt igang. Om ho sku komme før det så er ho hjerteleg velkommen, men eg tviler på at det skjer.

Har også termin idag, men ingen tegn på baby med det første:) gikk en dag over med første så er ikke skuffet enda, men begynner å bli lei av å vær gravid. Hehe.

Back
Topp