Termindagen passerer... Uten bebis :(

Tulla84

Gift med forumet
Junibarna 2015
Novemberbarna 19
Er det ikke rart... Hvordan vi forbereder oss til denne dagen? Dagen hvor vi endelig er ferdige med å være gravide.... Men nei da.
Vi vet og har hørt utallige ganger at man ikke må være så opphengt i denne datoen... 14 dager før eller 14 dager etter... Men man håper jo for alt at man ikke skal komme i siste bolk som må gå over...

Jeg er utrolig takknemlig for at jeg har fått gått gravid igjen! Helt ubeskrivelig takknemlig spesielt fordi jenta mi er blitt frisk. Og jeg vil ikke klage over å ha fått denne utrolige gaven.

Men nå er jeg klar. Nå er kroppen min sliten! Den har hatt en enorm påkjenning psykisk ift sykdommen jenta vår har gjennomgått. Den har jobbet på spreng spesielt de siste ukene med mye væske. Jeg ønsker at den snart får slippe tilnfor å utføre den siste etappen, som er tyngst av dem alle. Vi er klare, kroppen og jeg!! Håper snart babyen bestemmer seg for det samme!

Lykke til! Skjønner godt du er sliten. Håper du slipper å vente lenge nå.

Åh, ja. Min var på torsdag, og kjenner lufta har gått litt ut av meg nå. Jeg som har vært positiv og hatt masse energi fram til nå! Men nå begynner jeg å bli småemo... Vil så gjerne møte baby!

Bra du setter ting i perspektiv - for meg har ting gått veldig problemfritt hele veien, så da bør jeg vel tåle å vente litt på premien...

Veldig passende beskrivelse at lufta har gått ut :( Føles slik for meg også. Vanskelig å beskrive disse overtidsdagene og hvordan de føles, må nesten oppleves :p

Lykke til! Snart er det endelig din tur, og da får dere endelig møtt fighterenni magen :-) tenk på hvor sterk hun har vært. Får håp tiden går fort til deg!

Håper hun kommer snart! :) masse lykke til når den tid kommer :D

Jeg er nesten omvendt. Kan ikke tro at det kan starte før termin, så jeg "venter" ikke på at noe skal skje enda. Har ikke pakket fødebagen en gang! Men jeg merker at alle rundt meg venter.

Jeg er nesten omvendt. Kan ikke tro at det kan starte før termin, så jeg "venter" ikke på at noe skal skje enda. Har ikke pakket fødebagen en gang! Men jeg merker at alle rundt meg venter.

Så heldig du er som har den instillingen! Skulle gjerne hatt litt av den ;)

Back
Topp