Hei!
Har nettopp vært hos jordmor igjen...og hun også sa: Nei - kommer du i dag igjen? Det hadde jeg ikke trodd... hrmf...[:@]
Helt feil kommentar å komme med. Men babyen og jeg har det fysisk bra vi, det er bare det psykiske som er skikkelig satt ut av ventefølelser....
Ååå ja... jeg kjenner jeg grøsser hver gang telefonen ringer. Og hvis jeg ikke tar den, skriver de melding: Skjer det noe nå?? Mannen min ler litt av meg som blir så hissig, men det er utrolig irriterende nå som vi venter så enormt.
Vi prøver alt vi kan, det ene rådet etter det andre, men jeg har ikke sett de store resultatene enda... han er jo overlykkelig! Kan vel ikke si at sex er det jeg har hatt mest lyst på i svangerskapet, men med den dosa han har fått denne uka er det visst helt greit [:D] Men nå vil jeg se resultater!!!!
Jettemoren: Jeg håper på Storken, men vet jo ikke om jeg får. Det vet jeg ikke før jeg er der nede... Håper å være på Storken etterpå, eller hotellet. Denne uka er vår!! Nå skal vi også igang!! Har ikke planer om å møte deg i overtidskontrollkøen neste uke!![:'(] Heia alle oss oktobermammaer som venter!!
Ha en fin dag!
Lykkemor