Termin!!

Ønsker bare lykke og håper noe skjer snart med alle som ikke har født enda. Ja det skal jo modne med sex, sæden inneholder jo prostagladin (hvis jeg staver rett[8|]) som blir gitt som drypp også.
Mannen min var bare glad når jeg foreslo sex,[:D] jo mer, jo bedre. Nå blir det jo en stund til vi kan ha sex igjen. Disse blødningene (renselsen) tar jo sin tid.

Nei dette tar tid altså.... nå har til og med kronprinsessa i Danmark fått en liten gutt.. 2 uker før tiden. Jaja. Jeg klarer å kose meg med finværet og trøster meg med at det ikke er lenge igjen... uansett...

Håper dere har det bra!

Jettemoren: action??

Lykkemor

Hei hei...

Ingenting skjer her heller....phu....[:'(]
Har ho i danmark fått??
Ho va vel lei ho og, og siden ho va kongelig fikk ho vel drypp så ho slapp å vente lenger...[:@] he he

Nei nå e eg lei...

ikke mye action her du!!! Virker som om den lille har forferdelig god tid på å komme seg ut!! [X(]
Har hatt litt vondt i magen i det siste, men ikke noe særlig med kynnere.. begynner å lure på om alt har stoppet opp.. [:@]

men er no aktivitet inni magen hvertfall.. litt masse synes jeg.. begynner jo å lure på om det kommer til å skje noe snart i det heletatt. hvertfall når jeg vvet at den lille ikke er festet seg skikkelig heller. Hadde ikke det på torsdagen hvertfall...

Noe nytt med dere andre som har hatt/har termin nå da???

I morgen er det fullmåne jenter!![;)] Får vireklig håpe det hjelper oss!!

Hei hei alle sammen!

Neida. Ikke en antydning en gang. Kjenner meg godt igjen i Jettemorens beskrivelse: kanskje alt bare har stoppet opp?

Vet jo at det ikke har det, men søren heller. I går var jeg så drittlei at jeg bare la meg under dyna og sa til mannen min at jeg ikke hadde tenkt til å stå opp før riene begynte. Men måtte gi meg på den etter en stund...
Og så på kvelden gikk jeg bort for å snope på kiosken - og der lyser det mot meg at nå har hun værdamen på TV2 også fått!! Gratulerer til henne altså, koselig å se, MEN NÅ VIL JEG OGSÅ NED PÅ KK!!!!

Blir jo litt rar av dette her... går og lengter etter at det skikkelig vonde bare skal sette igang!!!

Nå er det fullmåne som gjelder.

Lykkemor

eg går å kjenner etter nesten hele dagen.. må ha ting å gjøre på for å ikke gjøre det..

Så tikker det inn smser og telefoner fra alle som er nyskjerrige... er litt slitsomt det og!
Greit nok at de venter og venter og håper ting skjer snart!, men har jo sagt at jeg skal gi beskjed når ting er i gang....

Hvis de er lei av og vente, hva tror de ikke at jeg er da?!?!?!?!?!

skal du på storken lykkemor??
tror eg satset på føden siden det er første gang og siden vi ikke vet om hode er festet enda.. og så ev hotellet etterpå.. hvis det er plass da...

har lyden av på mobilen hele tiden omtrent.. da kan eg sile litt... hehe...
skjønner jo at de vil få med seg når ting skjer, men det skjer liksom ikke fortere om de ringer hver dag.. seff er det koselig at de bryr seg.. og sender meldinger.. [;)]

er nok litt hormoner inne i bilde her og.. og så er jeg forferdelig trøtt og sliten om dagene.. husker ikke sist jeg sov en hel natt i strekk.. [&o]

utolmodig?? nei da.. bare veldig lei av å vente....

Hei!
Har nettopp vært hos jordmor igjen...og hun også sa: Nei - kommer du i dag igjen? Det hadde jeg ikke trodd... hrmf...[:@]
Helt feil kommentar å komme med. Men babyen og jeg har det fysisk bra vi, det er bare det psykiske som er skikkelig satt ut av ventefølelser....

Ååå ja... jeg kjenner jeg grøsser hver gang telefonen ringer. Og hvis jeg ikke tar den, skriver de melding: Skjer det noe nå?? Mannen min ler litt av meg som blir så hissig, men det er utrolig irriterende nå som vi venter så enormt.
Vi prøver alt vi kan, det ene rådet etter det andre, men jeg har ikke sett de store resultatene enda... han er jo overlykkelig! Kan vel ikke si at sex er det jeg har hatt mest lyst på i svangerskapet, men med den dosa han har fått denne uka er det visst helt greit [:D] Men nå vil jeg se resultater!!!!

Jettemoren: Jeg håper på Storken, men vet jo ikke om jeg får. Det vet jeg ikke før jeg er der nede... Håper å være på Storken etterpå, eller hotellet. Denne uka er vår!! Nå skal vi også igang!! Har ikke planer om å møte deg i overtidskontrollkøen neste uke!![:'(] Heia alle oss oktobermammaer som venter!!

Ha en fin dag!
Lykkemor

hei hei..

Var selv hos legen idag og fikk samme velkomst som deg Lykkemor..
At han ikke hadde trodd han sku se meg igjen..

Men desverre går eg her enda....

Alt var bra. Han har sunket så utrolig langt ned...
Han har jo vert festet i 4 uker allerede,og han hadde sunket ned,men enda
lenger nå. Han var jo gått fra 36 til 34 på SF-målet..
Ganske mye synest jeg...men men....,

Vi får smøre oss med tålmodighet og håpe vi snart har det overståttt vi og...

Er dritt lei av å gå på overtid nå..............
Føler med både Lykkemor og Jettemor som har gått noen flere dager en meg over..

Lykke til begge to håper dere snart er i mål....[;)]

Lykke til , til dere andre også[;)]

halloen folkens..

Dårlig nytt herfra som vanlig.. [:(] ikke noe tegn på at ting skal skje....
Hadde vært kjekt å truffet deg lykkemor, men det trenger ikke være i forbindelse med overtidskontoll... har du fått noe beskjed om når det skal skje for deg ev??

Jeg har time hos jordmor i morgen.. hvis det ikke skjer noe i natt da.. [8D] men er egentlig sluttet å håpe på noe som helst.. [:o] Tror hun skulle ringe KK da hvis jeg kom å høre hvordan de ville gjøre det. selv jobber hun på sykehuset på voss, så ville dobbelsjekke... Hun mente det pleide å være den 12. dagen etter termin.. har det ikke skjedd noe til da, skal jef forlange å bli satt på kur!!!

[:@]Blir helt gal av dette!!![:@]!
[:'(]OG forferdelig sliten.. [:'(]

nå vil jeg bare bli ferdig......[:o]

Helt enig Jettemor! Hadde vært koselig å treffes, men ikke i den køen....[;)]
På KK skal man inn på overtidskontroll 12 dager etter ULtermin. Jeg fikk forklart at man må møte opp der man var på UL (2 etg.KK) i åttetiden om morgenen og sette seg i kø... så tar de oss inn etterhvert. Ikke noe tidspunkt, men de vurderer visst etterhvert, så det kan bli en del venting. Så bestemmer de hva som skal skje. Enten settes man igang, ellers får man beskjed om å komme igjen om 2 dager. De ønsker at fødselen skal starte av seg selv, så er alt bra lar de oss visst gå litt til.
Jeg skal dit mandag 08.00. Håper så inderlig jeg slipper den mølla der.... [:'(]

Men det kan jo hende det har skjedd noe med dere i natt? Håper virkelig det for deres del! Dette er slitsomt!

Lykkemor

Jordmoren min ringte til KK i dag.. Jeg fikk beskjed å møte på tirsdag 8.15 hvis ikke noe har skjedd..

Håper virkelig at jeg slipper å gå så lenge...

Føler meg ikke i form til det..

Back
Topp