Greysanatomielskeren
Andre møte med forumet
14 juni
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis du bruker utenlandske apper så viser de en annen dato. I Norge regner vi 40+2 eller 40+3Noen apper sier 31. mai, andre 2 juni
Interessant, det visste jeg faktisk ikke! Da tenker jeg at 2 juni er den «riktige» enn så lenge i hvert fallHvis du bruker utenlandske apper så viser de en annen dato. I Norge regner vi 40+2 eller 40+3
Mens andre deler av verden regner bare 40 uker

Ja!Er det stemning for en terminliste med litt mer info eller en presentajonstråd?![]()

Nevnte dette tidligere ogsMidten av juni et sted. Morsomt, har 3 apper og en nettside, alle sier forskjellig, selv om akkurat samme datoer er lagt inn
Babyverden sin terminkalkulator har stemt med JM/lege sin termin utregning hver gang jeg har hvert gravid. Å den stemmer denne gangen også utifra beregnet EL så ville brukt den.Interessant, det visste jeg faktisk ikke! Da tenker jeg at 2 juni er den «riktige» enn så lenge i hvert fall![]()
Jeg føler meg komfortabel med det i hvertfallEr det stemning for en terminliste med litt mer info eller en presentajonstråd?![]()

Terminliste er liksom hakket skumlereDa lager jeg presentasjonstråd, og så kan en som er hakket modigere enn meg lage terminliste? Om den ikke er laget innen 11. oktober, tar jeg ansvar (da har jeg vært hos legen)![]()

Noen trives bedre inni magen enn andreSniker litt fra Mai forumet. Har termin helt i slutten av Mai, men min kropp liker visst å holde på babyen så lenge som mulig, så det kan like så godt bli en juni baby på oss![]()