Termin?

Noen apper sier 31. mai, andre 2 juni
Hvis du bruker utenlandske apper så viser de en annen dato. I Norge regner vi 40+2 eller 40+3
Mens andre deler av verden regner bare 40 uker

Ca 15 juni, har ikke helt kontroll på når verken første mensdag eller når eggløsning var..

Midten av juni et sted. Morsomt, har 3 apper og en nettside, alle sier forskjellig, selv om akkurat samme datoer er lagt inn

Hvis du bruker utenlandske apper så viser de en annen dato. I Norge regner vi 40+2 eller 40+3
Mens andre deler av verden regner bare 40 uker
Interessant, det visste jeg faktisk ikke! Da tenker jeg at 2 juni er den «riktige» enn så lenge i hvert fall :-)

6.juni

Midten av juni et sted. Morsomt, har 3 apper og en nettside, alle sier forskjellig, selv om akkurat samme datoer er lagt inn
Nevnte dette tidligere ogs
Interessant, det visste jeg faktisk ikke! Da tenker jeg at 2 juni er den «riktige» enn så lenge i hvert fall :)
Babyverden sin terminkalkulator har stemt med JM/lege sin termin utregning hver gang jeg har hvert gravid. Å den stemmer denne gangen også utifra beregnet EL så ville brukt den.

Trikset for å rette opp termin på de andre appene er å sette 1. dag i siste mens 2-3 dager etter riktig dato :)

Da lager jeg presentasjonstråd, og så kan en som er hakket modigere enn meg lage terminliste? Om den ikke er laget innen 11. oktober, tar jeg ansvar (da har jeg vært hos legen) :joyful:

Da lager jeg presentasjonstråd, og så kan en som er hakket modigere enn meg lage terminliste? Om den ikke er laget innen 11. oktober, tar jeg ansvar (da har jeg vært hos legen) :joyful:
Terminliste er liksom hakket skumlere :hilarious:

Sniker litt fra Mai forumet. Har termin helt i slutten av Mai, men min kropp liker visst å holde på babyen så lenge som mulig, så det kan like så godt bli en juni baby på oss :happy:

Sniker litt fra Mai forumet. Har termin helt i slutten av Mai, men min kropp liker visst å holde på babyen så lenge som mulig, så det kan like så godt bli en juni baby på oss :happy:
Noen trives bedre inni magen enn andre :)

Back
Topp