løvetann80
Forelsket i forumet
Heldig dere som er i god form. 
Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra! GratulererDa ble det en liten gutt! Igår kl 16:22 kom vår nydelige prins. 2705gr og 46cm. En liten plutt!
Trengtes ikke noe igangsetting!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
37 timer altså! Ja , såpass klarer vi velJeg er termin+5, det er 37 timer til 2014, og ingen tegn til fødsel så langt![]()
♡ appen ♡
Åååh, skulle ønske det var 7 timer! Jeg våknet av rier i 06 tiden i dag og var sikker på at fødselen var i gang. Tok 1g Paracet og telte sammentrekninger hvert 4 min. Kom også endel slim. Æsj. Men så roet det seg kl 08, og da ringte jeg føden og fikk overtidskontroll i dag kl 13. Jeg er seriøst støl øverst i livmora og har fremdeles sammentrekninger. Fryktelig slitsomt. Jeg er spent på hva de finner ut på kontrollen. Lykke til med dere andre, det virker lovende!
Åååh, skulle ønske det var 7 timer! Jeg våknet av rier i 06 tiden i dag og var sikker på at fødselen var i gang. Tok 1g Paracet og telte sammentrekninger hvert 4 min. Kom også endel slim. Æsj. Men så roet det seg kl 08, og da ringte jeg føden og fikk overtidskontroll i dag kl 13. Jeg er seriøst støl øverst i livmora og har fremdeles sammentrekninger. Fryktelig slitsomt. Jeg er spent på hva de finner ut på kontrollen. Lykke til med dere andre, det virker lovende!
Så bra at alt ser bra ut iallefall!Nå har jeg vært på kontroll. Bare ultralyd, i dag. Skal tilbake i morgen kl 09Det nok pga helligdagene, virka travelt! Heldigvis så alt helt fint ut, ingenting i veien med morkake, fostervann osv. Han har det alt for bra der inne, og har ingen hast. Han ble målt til 5,8 % under gjennomsnitt, altså ca 3,5 kg
![]()
Jeg har noen stramme kynnere, men det tar seg ikke opp, så jeg er fremdeles kandidat til nyttårsbarnetphu. Bare å stålsette seg.
Skjønner den uro følelsen! Ikke vær redd for å ringe føden.Så bra at alt ser bra ut iallefall!kjekt å bli fulgt opp i morgen også.
Jeg var begynt å telle på knappene om jeg skulle ringe føden i dag. Synes det var litt lite liv. Men tok en tur på trening, og tror det har tatt seg bra opp nå! Merker jeg blir raskere urolig nå på slutten.
Nei, blir det stille igjen så ringer jeg med det samme.Skjønner den uro følelsen! Ikke vær redd for å ringe føden.
Syns forsåvidt det er utrolig at du er på trening! Det er sprekt. Hva gjør du der? Hehe. ;-)
Jeg syns det er imponerende. Lett å ligge på latsiden. Jeg har trent, men slutta i begynnelsen av svangerskapet, og det angrer jeg på. Føler meg svak nå, men har store ambisjoner om å komme i form igjen.Nei, blir det stille igjen så ringer jeg med det samme.![]()
I dag trente jeg styrke ; rygg, skuldre, bryst, litt armer og legger. Har vært heldig og vært i fin form hele dette svangerskapet- så da har det gått fint og holde ting litt vedlike..
Du kommer fort i form igjen skal du seJeg syns det er imponerende. Lett å ligge på latsiden. Jeg har trent, men slutta i begynnelsen av svangerskapet, og det angrer jeg på. Føler meg svak nå, men har store ambisjoner om å komme i form igjen.![]()
Oioi, Lillfisen! Det er modningHåper du er effektiv når du først setter i gang. Det hadde vært bra! Jeg har hatt lang og dårlig modning. I dag konstaterer legen helt umodent oppi her og strippet meg. Gud bedre, det var vondt. Blør nå og føler meg ikke bra. Fikk igangsetting lørdag hvis ingenting skjer. På Ctg hadde jeg sammentrekninger på 127 i styrke 3 ganger på 20 min, og sykepleier sa at det var bra, men de gjør jo tydeligvis ikke nytte for seg- ennå.
Jeg satser på rakettfødsel litt over nyttår- om ca 12 timer, for nå er det nok !!!